Ruk zequote:Op dinsdag 18 december 2007 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk het wel.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ga me nu eerst even prive concentreren.
Gamen
Eigenlijk is het ook deels eigen initiatief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij nog concratz met jouw ding. Zwaar onderschat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik een scooter zwaar onderschat
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
In welk opzichtquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik een scooter zwaar onderschat
Als in 'steek onder de gordel'.quote:
Wel neeeeeejquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als in 'steek onder de gordel'.![]()
Geen copyshop/drukker in de buurtquote:Damn, ben eindelijk klaar, maar een afdrukje bestellen is nog niet zo eenvoudig.
De ene site ligt plat, de andere geeft alleen maar 4:3 afdrukformaat inplaats van 3:2, en een derde kent geen aantallen hoger dan tien.Moet zestig kaarten hebben.
En afhalen graag, niet over de post.
Weljaaaaa. Meidenbrommer.quote:
Vast wel, maar ik prefereer echt fotopapier.quote:Geen copyshop/drukker in de buurt![]()
Het is ergens geluktquote:Afhalen sowieso, je moet natuurlijk wel kunnen zeiken als het verkeerd gedrukt is
Dus jou kerstkaartjes komen nog net voor kerst aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weljaaaaa. Meidenbrommer.![]()
Moet er nog steeds eens op rijden.![]()
[..]
Vast wel, maar ik prefereer echt fotopapier.![]()
[..]
Het is ergens gelukt![]()
na 31 MB bestelsoftware downloaden, en na enige extra handelingen, omdat mijn wachtwoord+gebruikersnaam zelfs na de passmailer nog niet geaccepteerd werd.
![]()
![]()
![]()
Ach, er zit veel groen en sneeuw op, maar wat mij betreft is het een nieuwjaarskaart.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:08 schreef Roderick2085 het volgende:
Dus jou kerstkaartjes komen nog net voor kerst aan

quote:[message=8573557,noline]BolleBoos schreef op 19 december 2007 @ 07:59[/message]:
Op het moment heb ik niks meer buikschuiver. Misschien van de zomer weer eens iets aanschaffen, weet ik nog niet. Met de derbi heb ik zowat alleen in de winter en het voorjaar gereden, verder heb ik geen tijd meer gehad. Mis het wel, was gewoon een kanon om op te rijden in de stad. Elke keer ingehaald worden door een motor totdat de eerste bocht of rotonde kwam, daarna waren er maar weinig die daarna nog voorop wilde rijden. Het is gewoon humor zo'n ding. Worldbeater gaat er veel plezier aan beleven denk ik.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja! Als ik dat ga vertellen is het lang niet zo leuk meerSPOILER: Alleen toegang voor Rib-iOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Ben nu wel gaar.Nog meer kennis, nog meer twijfel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt in 2031 je eerste motor op waterstof met veiligheidsgordel en de 37e scooter voor WB![]()
![]()
MogguhAlleen foto'squote:Op dinsdag 18 december 2007 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weljaaaaa. Meidenbrommer.![]()
Moet er nog steeds eens op rijden.![]()
[..]
Vast wel, maar ik prefereer echt fotopapier.![]()
[..]
Het is ergens gelukt![]()
na 31 MB bestelsoftware downloaden, en na enige extra handelingen, omdat mijn wachtwoord+gebruikersnaam zelfs na de passmailer nog niet geaccepteerd werd.
![]()
![]()
![]()
Hema fotoservice plugin van enkele kb's![]()
![]()
En uploaden vanuit Windows![]()
![]()
Denk het niet. Den Haag - Breukelen doe ik toch liever op de motor. Gister er 2 uur over gedaan :Squote:Op woensdag 19 december 2007 11:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nog meer kennis, nog meer twijfel...
Dat wordt in 2031 je eerste motor op waterstof met veiligheidsgordel en de 37e scooter voor WB![]()
Best een verstrooid antwoordquote:Op woensdag 19 december 2007 14:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Denk het niet. Den Haag - Breukelen doe ik toch liever op de motor. Gister er 2 uur over gedaan :S
Je hebt in ieder geval de potentie op professor te worden![]()
![]()
Wij allemaal tochquote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Best een verstrooid antwoord
Je hebt in ieder geval de potentie op professor te worden
Ik heb zelf ook op Nyenrode gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wij allemaal toch
Ik heb zelf ook op Nyenrode gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zojuist gebeurd:
tbv een commercial een Corvette Z06 voor een paar dagen geleend. Omdat de auto vandaag terug moest werd er een oproep gedaan om de auto terug te brengen. In eerste instantie zou één van de directieleden het doen maar toen de auto op de parkeerplaats al stond te burnen werd gevraagd of iemand anders de auto heelhuids bij de eigenaar wilde bezorgen
* Rib-i was uitgesloten van deelname op basis van huidskleur/ras/geloof![]()
![]()
Hielenlikker.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Best een verstrooid antwoord
Je hebt in ieder geval de potentie op professor te worden
WB heeft net het wiel van de Triumph met een nieuw bandje er op afhgehaald.
De lunchpauze duurde 'iets' langer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: