jawel was voor jou bedoeldquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden slaat ph neer
Ooooooooh, je zei geen mongool?
Vrouwlief gaat morgen al naar haar familie, ik kom een week later (weer mijn werk..... *zucht*). Maar ik wil je zeker een keer aan het werk zien! En Eilandenrinnetje is ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:40 schreef SCH het volgende:
Gewoon naast me mag ook wel hoor
Maarreh, rustig aan op werkie he, het is net zo mooi dat je gezond het jaar uit kan zingen na dit rare jaar en we willen Eilande niet op nieuw in het ziekenhuis moeten bezoeken.
Ik moet trouwens optreden vanavond, maar je hebt vast al iets. Mijn SCHoonmoeder komt ook
Blijf me uitnodigen! En ik meen dat! We gaan zeker een keer komen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:47 schreef SCH het volgende:
Goed zo Eilanden. Ik houd je scherp in de gaten
Maar laat ik eerst eens op mezelf letten
En jammer dat je niet komt, verkeerde prioriteiten stellen is jouw middle name
Jawel hoor, maar moet mezelf wel even in acht nemen af en toe en op de rem trappen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:48 schreef Eilanden het volgende:
Het gaat toch wel goed met je dat je zo op jezelf moet letten?![]()
Ik ga er nog steeds vanuit van welquote:
Toch is de staking terechtquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit van wel.
Jammer dat ik niet hapte hequote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet hapte he.
Zo zo .. een rondjequote:Op zaterdag 15 december 2007 11:13 schreef methodmich het volgende:
Mogguh!
Rondje op mijn kosten.
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=1551
Ik bedoel wat er onder de tafel geschoven wordtquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:25 schreef methodmich het volgende:
Je kan op de foto de prijs zien Eilanden.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:34 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen!
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=newspopup.php&pid=2490&nid=1551quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar is de foto van het winnende duo Mich?
Vorig jaar stond die foto er wel op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar is de foto van het winnende duo Mich?
Dit jaar weer.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorig jaar stond die foto er wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |