Het is az maar dat naar feyenoord moet, geen Ajax ofzo...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik geef de burgemeesters groot gelijk dat ze de wedstrijden verbieden
Het zijn ook gewoon geen risicowedstrijden...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is az maar dat naar feyenoord moet, geen Ajax ofzo...
Daar kun je over twisten, maar ik begrijp de beslissing wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is az maar dat naar feyenoord moet, geen Ajax ofzo...
Ik had je hoger ingeschat dan dit soort uitspraken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sjimz heeft, zoals het een goed diender betaamt, de benen genomen en Fok! verlaten tot maandag...
Sorry, ik ben gewoon over de zeik. Maar hou eens op met dat eencellige gedoe, is wat afgezaagd, niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had je hoger ingeschat dan dit soort uitspraken.
Helaas kon ik het niet laten nu toch nog te reageren, ben ik nu dan net zo eencellig als jij?
Hou eens op met de huillie uithangen, dat is ook wel afgezaagd hequote:Op zaterdag 15 december 2007 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon over de zeik. Maar hou eens op met dat eencellige gedoe, is wat afgezaagd, niet?
Niets te huilie, gewoon een beetje pissigquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hou eens op met de huillie uithangen, dat is ook wel afgezaagd he
En des te triester ben je dat je het persoonlijk gaat maken!quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets te huilie, gewoon een beetje pissig.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets te huilie, gewoon een beetje pissig.
Ik bied je mijn fokking excuses aan man. Je had inderdaad beter weg kunnen blijven.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
En des te triester ben je dat je het persoonlijk gaat maken!
Voor users als jij ben ik echt blij dat het niet doorgaat.
En wij komen boven Feyenoord te staan, op de derde plekquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:11 schreef golfer het volgende:
We staan in ieder geval nog een week bovenaan de ranglijst.
Nee, nu vind ik het te leuk om figuren zoals jij boos en pissig te zien wordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik bied je mijn fokking excuses aan man. Je had inderdaad beter weg kunnen blijven.
Het maakt je wederom tot een echte diender...quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, nu vind ik het te leuk om figuren zoals jij boos en pissig te zien worden
En jij bent een sjagrijnige kutzeeuw. En nu kappen beide, anders roep ik Harry.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het maakt je wederom tot een echte diender...
Dat weet ik, dat ben ik namelijk ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het maakt je wederom tot een echte diender...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |