SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik zal zo nog wat meer foto's proberen te maken!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe! een sneakpeak!
Broekie: ik kan wellicht zelfs 2x een dagje presentjes uitdelen
Krijgen we wel een nieuw serious request tshirt aan of een pet op ons hoofd?![]()
Da's de oude webcam, die hing er nogquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:10 schreef purplerose het volgende:
interessante camerahoek trouwens, erg leuk
Heeft dat iets met de uuropener te maken? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ekstrardenmichieekend!
Misschien wilden ze wel gewoon wat variatie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's de oude webcam, die hing er nog
Vraag is alleen of ze overgeschakeld zijn op deze cam omdat het systeem de afgelopen week al drie keer is vastgelopen met de andere camera's, of dat ze de cams al naar Den Haag verhuisd hebben.
Of een combinatie
Yay!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zal zo nog wat meer foto's proberen te maken!
Ik garandeer alleen niks.
Ze mogen hem vaker langs laten komen hoor, dit is een mooie overzichtsanglequote:Op vrijdag 14 december 2007 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's de oude webcam, die hing er nog
Vraag is alleen of ze overgeschakeld zijn op deze cam omdat het systeem de afgelopen week al drie keer is vastgelopen met de andere camera's, of dat ze de cams al naar Den Haag verhuisd hebben.
Of een combinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |