Ja.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:18 schreef petorr het volgende:
Is dit zo'n horloge zonder batterijen dat zich opwindt door polsbewegingen?
kun je mensen mee kineticerenquote:Op zondag 16 december 2007 10:40 schreef Zjummie het volgende:
Waar is dat extra knopje voor ?
Als je dat extra knopje indrukt, dan gaat je secondewijzer heel hard lopen, en daaruit kun je dan afleiden hoe lang het horloge nog mee kan, zonder dat je em draagtquote:Op zondag 16 december 2007 10:40 schreef Zjummie het volgende:
Waar is dat extra knopje voor ?
Bedankt voor de verklaringquote:Op zondag 16 december 2007 13:15 schreef danny91184 het volgende:![]()
[..]
Als je dat extra knopje indrukt, dan gaat je secondewijzer heel hard lopen, en daaruit kun je dan afleiden hoe lang het horloge nog mee kan, zonder dat je em draagt![]()
Jaaaa, het kan allemaal. Verdere beschrijving daarvan kun je in het boekje vinden!
*danny91184 is ook in het bezit van een kinetisch Seiko horloge..
Graag gedaan en veel succes met de verkoop!quote:
1x per dag masturberen en je zit gebeiteld.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:18 schreef petorr het volgende:
Is dit zo'n horloge zonder batterijen dat zich opwindt door polsbewegingen?
Voor ik meer ga bieden wil ik wel weten welk model dit is en graag antwoord op mijn vraagje over de staat van het glas van het uurwerk.quote:Op maandag 17 december 2007 12:55 schreef desliz het volgende:
Ik verlaag de prijs naar ¤100, voor minder gaat hij niet weg.
Model? Is de topictitel niet genoeg informatie? Meer staat er eigenlijk ook niet in de boekjes. Het glas is trouwens krasvrij.quote:Op maandag 17 december 2007 22:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
Voor ik meer ga bieden wil ik wel weten welk model dit is en graag antwoord op mijn vraagje over de staat van het glas van het uurwerk.
Alvast bedankt!
In de buurt van Roermond (Midden-Limburg).quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:26 schreef gottegottegott het volgende:
waar woont dit horloge?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |