abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56087260
Tis toch een kleine moeite om een paar uurtjes uit het topic weg te blijven tot je de ep gezien hebt..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:24:43 #127
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56087471
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:07 schreef Hoedjes het volgende:
Weer coole episode, Mouth was weer mooi bezig Wat me erg op viel was dat Haley nu echt vrouw is ipv meisje (en dat alleen eigenlijk maar met wat kleding en make up).
Damn ja!! Daar zat ik onder de aflevering ook over te denken.. ze ziet er echt wel super uit zo hé!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_56087654
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:06:45 ]
pi_56090079
Ik stem ook tegen spoilers wanneer een ep uitgezonden is. Ik zag dit topig eerder vandaag ook weer actief en heb dus niet gekeken. Nu heb ik net de ep gezien, en nu kan ik hier weer wel komen. Gewoon een lesje zelfbeheersing

Maar wow, die moeder! Dat zag ik echt even niet aankomen!
Spoilers!
pi_56091464
Net even gezien, even een korte reactie, morgen misschien uitgebreider!

Nathan & Haley (en Jaimy ) . Ik heb echt een zwak voor dat stel!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:38:39 #131
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_56091871
Hehe eindelijk ook de ep gekeken
Jah 't was mijn eige schuld normaal kijk ik nooit maar was vergeten dat er al een OTH ep was voorheen keek ik altijd op donderdag dus kwas in de war.

Peyton en Lucas'es Lindsay was echt geniaal daar kunnen we nog wel een tijd om gaan lachen denk ik
't Was ook fijn om Nathan zonder baard te zien , nu nog de rest van z'n haar en hij ziet er weer een beetje uit

Ik vind dat van Mouth maar een beetje raar verhaal, kweenie heb d'r gewoon niets mee, kvind da meisie ook niks ( vraag me trouwens af oftie z'n baan terug krijgt ). Ik dacht idd ook bij toen Mouth met z'n baas zoende van he , dalijk zien andere mensen hun en toen was de ddeur opeens dicht :/

En dan die moeder van Brooke, ik had dat dus toevallig gezien vanmiddag en zat ook op 3 min van et einde, van "he Brooke's moeder kwam toch in deze ep voor" en toen gelijk da mens, schrok wel effe hoor Die zag ik niet aankomen Ik denk wel dat Brook voor 1 ep met moeders mee terug gaat naar New York maar dat ze daarna terug komt en fulltime in Tree Hill blijft.
quote:
[b]Op woensdag 16 januari 2008 19:22....
Dat einde was wel een momentje.. kan me niet herinneren dat we Brooke d'r ma ooit hebben gezien? Mede daarom ook.. Benieuwd hoe dat afloopt.
Nope die hebben we nog nooit gezien, haar ouders waren altijd op zakenreis

En als laatste toch nog even over de spoilers : ik zeg dat wanneer je hem gezien hebt ( en het is een normale rip dus niet zo'n screener oid. ) dan mag je het er over hebben. Elke OTH fan weet wel wanneer de eps uitkomen. Ik kijk de eps altijd net voor het slapen de dag na het uitzenden en dat betekend voor mij dat ik gewoon het topic moet meiden gedurende 24 uur

Jup OTH is back !!

PS: ik ga terug naar de oude lay-out want ik mis de preview knop bij de snel reactie
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_56092705
Wat een heerlijke aflevering weer!!

Ik vind alleen die band met Kevin Federline een beetje stom, maar misschien komt dat omdat het Kevin is

En die nanny vertrouw ik ook niet, die zie ik nog wel eens vreemdgaan met Nathan...
Correct en tevens juist...
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:51:10 #133
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56092830
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:32 schreef bar_rel het volgende:
Wat een heerlijke aflevering weer!!

Ik vind alleen die band met Kevin Federline een beetje stom, maar misschien komt dat omdat het Kevin is

En die nanny vertrouw ik ook niet, die zie ik nog wel eens vreemdgaan met Nathan...
Is idd jammer dat hij zo'n domme reputatie heeft.. lastig omheen te kijken

Ik vond trouwens wel dat die nanny zich meteenveel permitteerde.. ik zou het iig ontzettend irritant vinden als zo'n nanny zich met mijn leven zou bemoeien
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:11:47 #134
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_56095876
Mjah maar volgens mij is dat ook een beetje de taak van een nanny in america en idd die Kevin Federline is erg gaar, vind hem ook slecht acteren
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:44:45 #135
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56096650
Ik heb de vorige seizoenen voor een groot deel gemist dus heb een paar vragen:
Waarom ziet die pa van Nathan in de gevangenis?
Hoe komt Nathan aan zo veel geld voor dat huis?
Waarom is Lucas geen profbasketballer?
Waar is de moeder van Lucas gebleven?
Bedankt.
pi_56097520
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah eeuwige discussie, ik zat nog te twijfelen wat te doen. maar niemand had spoilers en de ep was al "downloadbaar" en dan mag je toch er zonder spoilers over hebben. Of we spreken nu met zijn alle af eerste dag spoileren. Of je moet gewoon niet in het topic komen voor je het zelf gekeken hebt..

Wat me dan wel stoort zijn die afbeeldingen in spoilers.. want ik weiger gewoon de nieuwe layout te nemen
En nu zijn het niet echte spoilers maar stel dat het wel een keer zo is.. Zou je anders gewoon alleen de linkjes willen posten kunnen mensen zelf bepalen of ze willen kijken jah of nee
Eens en eens. Zet spoilerplaatjes als link neer en spoilers in tags en dingen over gedane afleveringen gewoon zonder tags.

Leuke aflevering . OTH is weer helemaal terug. Ik hoop dat Dan wel in de serie blijft, tof om hem weer te zien daar. Die kerel hoort er gewoon in imho, net als Karen ook.
pi_56097759
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Bedankt.
Waarom ga je de oude afleveringen niet kijken? We kunnen t je hier wel uitleggen, maar dan mis je volgens mij nog steeds een groot deel van het verhaal!

Dan zit in de gevangenis omdat hij Keith heeft vermoord.
Nathan was voor zijn ongeluk pro-basketballer.
Lucas heeft hartklachten.
Ma van Lucas is op wereldreis met haar dochter (de dochter van Keith).
Spoilers!
pi_56098034
Was die zanger Kevin Federline? Dat heb ik helemaal niet opgemerkt

Trouwens, ik vind Haley er als leraresje wel een stuk lekkerder uitzien
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Bedankt.
1) Hij heeft in seizoen 3 Keith vermoord (neergeschoten), vorig seizoen is Lucas erachter gekomen en in de season finale heeft Dan zichzelf aangegeven bij de politie.
2) Volgens mij had ie al een dik sponsorcontract binnen nog voor hij verlamd raakte.. vandaar dat geld denk ik.
3) Hij heeft een hartprobleem en kan/mag geen profsport doen.
4) Weetniet?
  donderdag 17 januari 2008 @ 11:49:13 #139
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56098482
Karen is op een wereldreis
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:25:15 #140
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56106100
Ik heb geen tijd om alle afleveringen terug te gaan kijken.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:32:47 #141
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_56110866
Mjah waarom zou je dan de nieuwe afleveringen wel kijken ? 'k vind het een beetje onlogisch + lijkt me ook echt niet leuk :S
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:18:41 #142
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_56112038
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah waarom zou je dan de nieuwe afleveringen wel kijken ? 'k vind het een beetje onlogisch + lijkt me ook echt niet leuk :S
Omdat die één keer in de week komen. Als ik afleveringen ga kijken die al geweest zijn, wil ik ze allemaal achter elkaar zien. Dat gaat dan weer ten koste van m'n studie. Ik heb wel af en toe een een aflevering gezien, dus weet wie wie is. En omdat het nu een nieuw begin is, vind ik het wel leuk om te zien. Ik snap de verhaallijnen redelijk goed.
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:35:15 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56117388
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:07 schreef Hoedjes het volgende:
Weer coole episode, Mouth was weer mooi bezig Wat me erg op viel was dat Haley nu echt vrouw is ipv meisje (en dat alleen eigenlijk maar met wat kleding en make up).

One Tree Hill S05E04
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehm... die spoilers zie je gewoon...
btje jammer...

coole aflevering trouwens weer. Het hele nieuwe gedoe is precies wat de serie nodig had. Het kinderlijke is een beetje van de serie af. In het begin was dat natuurlijk nog wel leuk maar aan het einde van het laatste seizoen begon het allemaal ook wel een beetje onwerkelijk te worden. Iedereen werd een beetje te volwassen terwijl ze nog op school zaten. Nu klopt het allemaal een stuk beter

Brooke en haar moeder
Ik vind het nou al helemaal geweldig haha. Begrijp ik ook gelijk waarom die vrouw de hele tijd de baas aan het spelen was en Brooke dat toe liet.
Maar ze blijven toch wel in Tree Hill wonen. Zo gaat het gewoon, ik voel het

Het nieuwe label van Peyton vind ik ook echt tof. Het gevoel dat ik de eerste 2 a 3 seizoenen bij Peyton had als persoon heb ik nou weer. Met muziek bezig op haar eigen manier enzo. Hoewel ze er in de eerste 2 seizoenen wel cooler uit zag dan daarna
Die band van Federline is een beetje treurig maar dat komt ook door de muziek. Het is niet iets waar ik wat in zou zien. Met "Friends with Benefits" hadden ze wat goede bands in de serie die mij ook meer aan spraken. Dit vond ik btje matig.

Verder was de rest ook goed bezig
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_56230776
Vannacht weer

De promo is niet zo intressant:

OTH 504 Promo

maar dit wel!

504 - Sneak Peak 1
504 - Sneak Peak 2

pi_56230845
Die ga ik lekker niet kijken . En ik kom ook even de komende uren niet meer in dit topic .
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:17:23 #146
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_56231524
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:50 schreef Tommeh het volgende:
Die ga ik lekker niet kijken . En ik kom ook even de komende uren niet meer in dit topic .
I second that!
pi_56232905
Lees het allemaal morgen avond wel weer, keertje zonder spoilers doen.
pi_56249272
Nou zonder spoilers dan :

Yeay, Nathan doet weer normaal en heeft ff de kapper bezocht. Wat is die moeder van Brooke een kut zeg, allemaal irritant, bot en vervelend tegen iedereen. Mouth vind ik altijd maar een huilert, nu ook weer, ik weet het niet...altijd een heel jammer gevoel bij die kerel.
Quintin weer arrogant, hoop dat ze die nog een keer goed aan kunnen pakken. En Lucas zijn opmerking tegen Peyton was lekker misplaatst en erg fout, jammeren.

Leuke aflevering, maar ik mis Dan toch nog wel .
pi_56250967
Zo'n goede aflevering vond ik het niet, idd zoals Tommeh zegt, zaten toch wel redelijk wat vervelende dingen in.. Die moeder van Brooke die erg irritant is, ook die Quinten die -lijkt wel- elke keer arroganter wordt.. naja, hij traint toch al weer mee.. en die Federline, wat een ontzettende loser is dat zeg.. soort gangsta wannabe ofzo.. "later bitches" ja jongen, tuurlijk.

Gebeurde al bij al ook niet zoveel eigenlijk.
pi_56252899
Oja die was ik vergeten inderdaad, die Kevin Featherline had even z'n onscreen tijd nodig helaas, wat een kneus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')