Hoe bedoel je? Ik zie de plaatjes gewoon staan.. jullie niet dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef Sc0tTy het volgende:
't lukt em anders aardig goed^^
edit :
Is er nergens ook iets gezegd dat de degene die Karin speelt de serie uit is gestapt of iets ? Want dan kunnen nog hopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die miste ik ook, zing 'm ook altijd mee haha! Er kwam gewoon alleen One Tree Hill in beeld te staan en verder niks, ik dacht eerst huhquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:41 schreef Sc0tTy het volgende:
En ik miste ook de intro song ! Die zing ik altijd voluit mee![]()
HOE DURF JE !quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind t juist prettig als er geen intro-liedje is. Dan hoef ik niet vooruit te 'spoelen'. Je ziet het vaker bij hitseries dat ze de intro weglaten, GA en DH inderdaad. Mensen kennen de acteurs enzo toch wel, en het levert natuurlijk ook extra tijd op. Wat ze niet verspillen aan de intro krijgen wij weer terug in het verhaal natuurlijk.
Mee eens idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind t juist prettig als er geen intro-liedje is. Dan hoef ik niet vooruit te 'spoelen'. Je ziet het vaker bij hitseries dat ze de intro weglaten, GA en DH inderdaad. Mensen kennen de acteurs enzo toch wel, en het levert natuurlijk ook extra tijd op. Wat ze niet verspillen aan de intro krijgen wij weer terug in het verhaal natuurlijk.
Daarin heb je dan ook weer gelijk. Meer OTH!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hij is er al hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef Mikani het volgende:
[..]
Daarin heb je dan ook weer gelijk. Meer OTH!
Maar Gavin DeGraw paste er toch echt wel bij.
Vannacht weer, laat ik nou net morgen vrij zijn
.
Wat erg, ik ben gewoon met de data in de warquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hij is er al hoor.
Dinsdag is het in Amerika. Dus Woensdagochtend bij ons..
Ja ik heb hem al...moet hem alleen nog kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:22 schreef Saviola het volgende:
Er is vandaag al een nieuwe?Ben je zeker?
Jup erg goeie introsongquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:21 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Mee eens idd.
Alleen hoop ik niet dat ze het bij Friday Night Lights ook doen want dat muziekje is te goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Hoedjes op 16-01-2008 21:21:35 ]
Dat ze toch ook gewoon een spoiler gebruiken.. diep en diep triest als je die 'moeite' niet ff wil nemen voor andere in dit topic.. en kom niet weer aan met jullie regeltjes.. tis gewoon een verzoek van andere die het topic regelmatig bezoekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:07 schreef Sc0tTy het volgende:
GVD GVD KZAG NET DE REACTIE HIERBOVEN DAMNIT hopelijk heeft dat niet teveel gespoiled
note to self : Topic niet openen voordat je em gekeken hebt
Damn ja!! Daar zat ik onder de aflevering ook over te denken.. ze ziet er echt wel super uit zo hé!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:07 schreef Hoedjes het volgende:
Weer coole episode, Mouth was weer mooi bezigWat me erg op viel was dat Haley nu echt vrouw is ipv meisje (en dat alleen eigenlijk maar met wat kleding en make up).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Nope die hebben we nog nooit gezien, haar ouders waren altijd op zakenreisquote:[b]Op woensdag 16 januari 2008 19:22....
Dat einde was wel eenmomentje.. kan me niet herinneren dat we Brooke d'r ma ooit hebben gezien? Mede daarom ook.. Benieuwd hoe dat afloopt.
Is idd jammer dat hij zo'n domme reputatie heeft.. lastig omheen te kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:32 schreef bar_rel het volgende:
Wat een heerlijke aflevering weer!!
Ik vind alleen die band met Kevin Federline een beetje stom, maar misschien komt dat omdat het Kevin is
En die nanny vertrouw ik ook niet, die zie ik nog wel eens vreemdgaan met Nathan...
Eens en eens. Zet spoilerplaatjes als link neer en spoilers in tags en dingen over gedane afleveringen gewoon zonder tags.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah eeuwige discussie, ik zat nog te twijfelen wat te doen. maar niemand had spoilers en de ep was al "downloadbaar" en dan mag je toch er zonder spoilers over hebben. Of we spreken nu met zijn alle af eerste dag spoileren. Of je moet gewoon niet in het topic komen voor je het zelf gekeken hebt..
Wat me dan wel stoort zijn die afbeeldingen in spoilers.. want ik weiger gewoon de nieuwe layout te nemen![]()
En nu zijn het niet echte spoilers maar stel dat het wel een keer zo is.. Zou je anders gewoon alleen de linkjes willen posten kunnen mensen zelf bepalen of ze willen kijken jah of nee
Waarom ga je de oude afleveringen niet kijken? We kunnen t je hier wel uitleggen, maar dan mis je volgens mij nog steeds een groot deel van het verhaal!quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb de vorige seizoenen voor een groot deel gemist dus heb een paar vragen:
Waarom ziet die pa van Nathan in de gevangenis?
Hoe komt Nathan aan zo veel geld voor dat huis?
Waarom is Lucas geen profbasketballer?
Waar is de moeder van Lucas gebleven?
Bedankt.
1) Hij heeft in seizoen 3 Keith vermoord (neergeschoten), vorig seizoen is Lucas erachter gekomen en in de season finale heeft Dan zichzelf aangegeven bij de politie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb de vorige seizoenen voor een groot deel gemist dus heb een paar vragen:
Waarom ziet die pa van Nathan in de gevangenis?
Hoe komt Nathan aan zo veel geld voor dat huis?
Waarom is Lucas geen profbasketballer?
Waar is de moeder van Lucas gebleven?
Bedankt.
Omdat die één keer in de week komen. Als ik afleveringen ga kijken die al geweest zijn, wil ik ze allemaal achter elkaar zien. Dat gaat dan weer ten koste van m'n studie. Ik heb wel af en toe een een aflevering gezien, dus weet wie wie is. En omdat het nu een nieuw begin is, vind ik het wel leuk om te zien. Ik snap de verhaallijnen redelijk goed.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah waarom zou je dan de nieuwe afleveringen wel kijken ? 'k vind het een beetje onlogisch + lijkt me ook echt niet leuk :S
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:07 schreef Hoedjes het volgende:
Weer coole episode, Mouth was weer mooi bezigWat me erg op viel was dat Haley nu echt vrouw is ipv meisje (en dat alleen eigenlijk maar met wat kleding en make up).
One Tree Hill S05E04ehm... die spoilers zie je gewoon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
btje jammer...
coole aflevering trouwens weer. Het hele nieuwe gedoe is precies wat de serie nodig had. Het kinderlijke is een beetje van de serie af. In het begin was dat natuurlijk nog wel leuk maar aan het einde van het laatste seizoen begon het allemaal ook wel een beetje onwerkelijk te worden. Iedereen werd een beetje te volwassen terwijl ze nog op school zaten. Nu klopt het allemaal een stuk beter
Brooke en haar moeder
Ik vind het nou al helemaal geweldig haha. Begrijp ik ook gelijk waarom die vrouw de hele tijd de baas aan het spelen was en Brooke dat toe liet.
Maar ze blijven toch wel in Tree Hill wonen. Zo gaat het gewoon, ik voel het
Het nieuwe label van Peyton vind ik ook echt tof. Het gevoel dat ik de eerste 2 a 3 seizoenen bij Peyton had als persoon heb ik nou weer. Met muziek bezig op haar eigen manier enzo. Hoewel ze er in de eerste 2 seizoenen wel cooler uit zag dan daarna
Die band van Federline is een beetje treurig maar dat komt ook door de muziek. Het is niet iets waar ik wat in zou zien. Met "Friends with Benefits" hadden ze wat goede bands in de serie die mij ook meer aan spraken. Dit vond ik btje matig.
Verder was de rest ook goed bezig
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
I second that!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:50 schreef Tommeh het volgende:
Die ga ik lekker niet kijken. En ik kom ook even de komende uren niet meer in dit topic
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |