Hoe bedoel je? Ik zie de plaatjes gewoon staan.. jullie niet dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef Sc0tTy het volgende:
't lukt em anders aardig goed^^
edit :
Is er nergens ook iets gezegd dat de degene die Karin speelt de serie uit is gestapt of iets ? Want dan kunnen nog hopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die miste ik ook, zing 'm ook altijd mee haha! Er kwam gewoon alleen One Tree Hill in beeld te staan en verder niks, ik dacht eerst huhquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:41 schreef Sc0tTy het volgende:
En ik miste ook de intro song ! Die zing ik altijd voluit mee![]()
HOE DURF JE !quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind t juist prettig als er geen intro-liedje is. Dan hoef ik niet vooruit te 'spoelen'. Je ziet het vaker bij hitseries dat ze de intro weglaten, GA en DH inderdaad. Mensen kennen de acteurs enzo toch wel, en het levert natuurlijk ook extra tijd op. Wat ze niet verspillen aan de intro krijgen wij weer terug in het verhaal natuurlijk.
Mee eens idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind t juist prettig als er geen intro-liedje is. Dan hoef ik niet vooruit te 'spoelen'. Je ziet het vaker bij hitseries dat ze de intro weglaten, GA en DH inderdaad. Mensen kennen de acteurs enzo toch wel, en het levert natuurlijk ook extra tijd op. Wat ze niet verspillen aan de intro krijgen wij weer terug in het verhaal natuurlijk.
Daarin heb je dan ook weer gelijk. Meer OTH!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hij is er al hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef Mikani het volgende:
[..]
Daarin heb je dan ook weer gelijk. Meer OTH!
Maar Gavin DeGraw paste er toch echt wel bij.
Vannacht weer, laat ik nou net morgen vrij zijn
.
Wat erg, ik ben gewoon met de data in de warquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hij is er al hoor.
Dinsdag is het in Amerika. Dus Woensdagochtend bij ons..
Ja ik heb hem al...moet hem alleen nog kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:22 schreef Saviola het volgende:
Er is vandaag al een nieuwe?Ben je zeker?
Jup erg goeie introsongquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:21 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Mee eens idd.
Alleen hoop ik niet dat ze het bij Friday Night Lights ook doen want dat muziekje is te goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Hoedjes op 16-01-2008 21:21:35 ]
Dat ze toch ook gewoon een spoiler gebruiken.. diep en diep triest als je die 'moeite' niet ff wil nemen voor andere in dit topic.. en kom niet weer aan met jullie regeltjes.. tis gewoon een verzoek van andere die het topic regelmatig bezoekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:07 schreef Sc0tTy het volgende:
GVD GVD KZAG NET DE REACTIE HIERBOVEN DAMNIT hopelijk heeft dat niet teveel gespoiled
note to self : Topic niet openen voordat je em gekeken hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |