Liever Telstar dan MVV iddquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:35 schreef Roberto258 het volgende:
Inderdaad, succes!
Toch nog een prijsquote:ZEIST - Telstar heeft de Fair Play-prijs van de KNVB gewonnen. Van alle 38 clubs uit het betaald voetbal heeft de eerstedivisionist zich afgelopen seizoen het sportiefst gedragen. Dat heeft de voetbalbond woensdag bekendgemaakt.
De KNVB heeft alle clubs beoordeeld op het aantal gele en rode kaarten, het respect ten opzichte van de scheidsrechter en de tegenstander plus het gedrag van de teamofficials.
Aan de prijs zit een bedrag vast van 10.000 euro, dat de club moet besteden aan een sociaal maatschappelijk project. De onderscheiding wordt tijdens een thuiswedstrijd in het nieuwe seizoen aan Telstar overhandigd.
Vroeger mocht je dan Europa inquote:
quote:Na Richard van Heulen en Marien Willemsen maakt ook Touvarno Pinas de overstap van Telstar naar FC Omniworld. De 22-jarige verdediger was de afgelopen twee seizoenen basisspeler in Velsen.
'Touvarno gaf aan graag naar Almere te vertrekken', aldus algemeen directeur Pieter de Waard. 'Na overleg met de technische staf heb ik besloten hem te laten gaan.' Omniworld heeft een transfersom betaald om het tot medio 2010 doorlopende contract van Pinas af te kopen.
Aardige derbyquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef borisz het volgende:
Geniale loting in de beker. Haarlem komt uit de koker.
Toen ik de kop zag dacht ik eerst die anderequote:Krul gaat het doel van Telstar verdedigen
28/07/2009 23:24
Telstar heeft anderhalve week voor de start van de competitie een nieuwe keeper gehaald. De Eerstedivisionist huurt André Krul voor een jaar van FC Utrecht.
'Ik heb André Krul tijdens de oefenwedstrijd tegen Jong Utrecht zien keepen', zei Pieter de Waard, algemeen directeur bij Telstar. 'En ik verheug mij erop dat hij deze kans met beide benen aangrijpt.'
Vorig jaar was Krul (22) derde doelman in de Domstad, maar na de komst van Khalid Sinouh is hij vierde keus. Bij Jong FC Utrecht is Wesley de Ruiter de keeper, waardoor de 22-jarige Krul buiten Utrecht op huurbasis ervaring wilde opdoen.
Geen slecht resultaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:51 schreef borisz het volgende:
We beginnen met een puntje tegen Feijenoord 2. Het werd 2-2.
Niet slecht alleen wel als je met 25 minuten te spelen nog met 2-0 voorstaat maarja typisch Telstar gaat altijd lekker zolang er geen druk is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:51 schreef borisz het volgende:
We beginnen met een puntje tegen Feijenoord 2. Het werd 2-2.
Ja, maar vooraf had iedereen getekend voor een punt uit Rotterdam. Dit is wel bemoedigend natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:57 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Niet slecht alleen wel als je met 25 minuten te spelen nog met 2-0 voorstaat maarja typisch Telstar gaat altijd lekker zolang er geen druk is.
Gelukkig gisteren e.e.a weer recht gezetquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:18 schreef borisz het volgende:
Beetje domme manier om drie punten te verliezen.
pm sentquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:53 schreef Greetings het volgende:
Zit hier iemand die geabboneerd is op het Noord Hollands Dagblad? Zo ja, kan je zo'n 30-50 euro per week verdienen als je me wekelijks wat info over Telstar en Volendam stuurt.
PM me maar even als je interesse hebt.
Afgelopen vrijdag beste man op het veld, Telstar speelde sowieso best goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Plet is de Moun van Telstar idd. Hij loopt lekker.
Vorig seizoen was het ook gemiddeld 1 doelpunt uit 2 wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |