Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
Maneki, zou je eens ongeveer gelijke foto's van vorige zwangerschappen kunnen laten zien? Ik ben daar wel zo benieuwd naar. Mensen roepen wel eens dat ze bij de 1 voor droegen en bij de ander breed etc. Ben zo benieuwd of dat ook echt te zien is ipv te voelen.
Geen idee BE, de baby is wel volledig ingedaald, maar de placenta zit deze keer aan de voorkant van mijn buik, rondom mijn navel, kan zijn dat dit de buik zo in 'vorm' houdt? geen idee hoor, maar deze baby 'hangt' ook veel minder in mijn banden enzo. Die hele buik 'hangt' minder, dat maakt het qua dracht niet zo zwaar ook. Terwijl ik bij de anderen echt op het laatst steun nodig had van buikanden enzo.
Dat hangen heb ik nu dus heel erg idd. De onderkant van mijn buik doet gewoon heel erg veel pijn, soort bandenpijn in het kwadraat zeg maar. Als ik spring scheurt het hele gebeuren er vanaf.
ja dat herken ik echt heel erg van de andere zwangerschappen, dat was echt zwaar zeulen, maar deze baby zit veel rechter op in de buik, daar vooraan zit dus placenta, en dat weegt volgens mij minder dan baby.