Dat dus, je moet bij je baas zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef Jo0Lz het volgende:
Ligt dat niet aan de partij die je geld over moet maken?
Ik heb m'n geld altijd op tijd.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
haha die leeuw heeft zo je geld opgegeten haha!!
Mensen die 3 weken moeten wachten op hun loonquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:45 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Mensen die wachten op hun loon.
Even als reminder, dit is FoK!quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:48 schreef RSie het volgende:
wat een gelul.
het is niet de Postbank die je geld vasthoudt hoor. dit ligt aan de bank die het geld moet overmaken. (hun zijn het geld anders kwijt).
voor Postbank maakt het geen fuck uit of het geld nu op jouw rekening staat of niet, ze kunnen het toch naar hartelust beleggen etc. het bedrag op jouw rekening is alleen een nummertje, pas op het moment dat jij je geld opneemt is het pas uit handen van de postbank en kunnen ze er niks meer mee doen.
dit zijn cowboyverhalen over vroegere tijden waarbij altijd geclaimd werd dat de Postbank je centjes vasthoudt.
Feit is, de betalende bank houdt het achter.!!
Maar als ik jou was zou ik ff bij je baas gaan klagen!
Ik heb mijn geld namelijk altijd op dezelfde datum binnen als mijn Rabo/ABN/Fortis collega's!
Tsja,.. dat vergeet ik nog weleens.quote:
niet iedereen hier is DE Nederlander he....quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:08 schreef RSie het volgende:
[..]
Tsja,.. dat vergeet ik nog weleens.
het blijft natuurlijk een forum dat wordt bevolkt door pessimisten en azijnpissers! in het kort ook wel "De Nederlander" genoemd.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:44 schreef deepart het volgende:
Postbank is inderdaad een slechte bank, alles gaat zo traag he. Maarja alles gaat ook via de post.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:16 schreef Canisfire het volgende:
gestord
dat heb ik ook nooit gezegd. ;-)quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet iedereen hier is DE Nederlander he....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |