Je bedoelt de TT? Verzin een andere en meld die in de FB.quote:
Ik meen het serieus.. Leg eens uit..quote:Op donderdag 13 december 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verzin een andere en meld die in de FB.
Duizend maal excuses maar ik denk dat met mij niemand het precies weet hier.quote:
Wat snap je er niet aan, zoveel staat er niet.quote:
Tnx BSOLquote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denken jullie aan Nadia, over enkele ogenblikken begint Jensen
[ afbeelding ]
Jij hoopt nog steeds op Jensen.....dream on babe.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
tnx voor de OP
Ik neem aan dat deze K1 een opwarmertje is voor het douche incident zodat de bewoners alvast wat gewend zijn aan al dat fysiek geweld...
bedanktquote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zal me benieuwen.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom mogen hun tv kijken.Gaan wij namelijk jensen kijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Thanx iig voor je antwoordquote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Duizend maal excuses maar ik denk dat met mij niemand het precies weet hier.
Te lang in ieder geval
Streams voor de gouden kooi kopen, dan kun je kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef Eg_Wel het volgende:
Nee nee nee.. K1 rules! Mits we we ergens kunnen mee kijken.. Is dat ook op tv ergens? Kan ut niet vinden..
Alleen luisteren eigenlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Streams voor de gouden kooi kopen, dan kun je kijken
Iig luisteren.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Streams voor de gouden kooi kopen, dan kun je kijken
dank! bijna vergeten...kga meteen kijken!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |