abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69775199
Reminder! Om 20:05 weer op tv he.
  Redactie Frontpage zaterdag 6 juni 2009 @ 18:45:00 #52
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_69775465
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:35 schreef Desunoto het volgende:
Reminder! Om 20:05 weer op tv he.
Was net een dikke spoiler tijdens de commercialbreak
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_69775485
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:45 schreef Djeez het volgende:

[..]

Was net een dikke spoiler tijdens de commercialbreak
Serieus?
Stelletje stumpers daar.

Gelukkig heb ik het niet gezien.
pi_69777639
Tering zeg, inderdaad. Net: "zometeen Prison Break" en dan die gigantische spoiler meteen.
Wat een sukkels.

PB begint NU trouwens.
pi_69781458
Verdomme, de eerste 20 minuten gemist, we waren het weer helemaal vergeten. Waarom zenden ze dit dan ook in godsnaam op zaterdag uit? En niet op dinsdag ofzo Doordeweeks zou me veel beter uitkomen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69781517
Ik vind het ook sowieso een raar tijdstip. Om iets over 8 te starten.
Maar ja, je kan het terugkijken.

En dat einde van die laatste aflevering vandaag is geweldig.
pi_69784366
Heb het vorige week gemist en vandaag de eerste aflevering. Dan is het wel een beetje apart om het weer op te pikken
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Redactie Frontpage zondag 7 juni 2009 @ 00:25:04 #58
3926 crew  Djeez
pi_69784594
Michael moet nu kiezen wie eraan gaat. Sarah of Lincoln. Dom van moeders om te zeggen dat Lincoln geen echte broer is, nu gaat hij zeker voor Sarah.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage zondag 7 juni 2009 @ 00:28:28 #59
3926 crew  Djeez
pi_69784656
Kut, volgende week de laatste twee afleveringen van Prison Break. Zal vast wel worden afgeraffeld ben ik bang.
pi_69813306
In Belgie was het vnvd de laatste aflevering en ik kan alvast zeggen dat het een mooi einde vd serie is, althans volgens mij. Spijtig dat men de serie onnodig lang heeft uitgerokken, denk dat er onderweg toch veel kijkers afgehaakt hebben. De vaart die in seizoen 4 zat, heeft er te lang niet meer ingezeten.
pi_69815016
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:57 schreef BramKVO het volgende:
In Belgie was het vnvd de laatste aflevering en ik kan alvast zeggen dat het een mooi einde vd serie is, althans volgens mij. Spijtig dat men de serie onnodig lang heeft uitgerokken, denk dat er onderweg toch veel kijkers afgehaakt hebben. De vaart die in seizoen 4 zat, heeft er te lang niet meer ingezeten.
Er zijn normaal gezien nog 2 ander afleveringen. Maar ze gaan die in Belgie op een DVD uitbrengen.
De laatste twee afleveringen spelen zich tussen die 4 jaar tijd af, waar sarah efkes de gevangenis in moet om het van Micheals ma
pi_69817520
quote:
Op maandag 8 juni 2009 01:17 schreef Fatihtjuh het volgende:

[..]

Er zijn normaal gezien nog 2 ander afleveringen. Maar ze gaan die in Belgie op een DVD uitbrengen.
De laatste twee afleveringen spelen zich tussen die 4 jaar tijd af, waar sarah efkes de gevangenis in moet om het van Micheals ma
ik heb dat ook gelezen, lijkt me totaal overdreven (en voor Prison Break wil dat al wat zeggen ) en overbodig. Zeker als ik de korte inhoud daarvan lees.
Wat is de bedoeling daar nu van, dat ze dan gewoon alles op tv vertonen, zodat alle mensen hetzelfde einde zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')