Man, de eerste mail die ooit werd verzonden heb jij zeker net toevallig in je inbox staan?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef gday het volgende:
M'n oudste mail is van ene Ray Tomlinson uit 1971.
Zal ik je eens een mailtje sturen foto?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef fotoloog het volgende:
Wat een wereld topic weer.....
quote:>X-OriginalArrivalTime: 10 Apr 2003 15:02:13.0772 (UTC)>FILETIME=[2B4E94C0:01C2FF72]>>>Hallo,>>Ik ben geinterreseerd in je Zelda 2 die je aanbied op Marktplaats.nl voor>35>euro. Als me je bank/giro nummer geeft, samen met het totaal bedrag (dus>inclusief verzendkosten) dan maak ik meteen het geld over.>>Je kunt het spel opsturen (wanneer je het geld hebt ontvangen) naar:>>Nerbert Fekkes>Thijs Feenstraweg 18>8917 DA Leeuwarden>>Laat me weten wat je er van vind.>>Met vriendelijke groeten,>Nerbert Fekkes.
Toevallig he?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:54 schreef mariskasl het volgende:
[..]
Man, de eerste mail die ooit werd verzonden heb jij zeker net toevallig in je inbox staan?
quote:rom Gmail Team <gmail-noreply@google.com>
to Me
date Sep 16, 2004 9:48 AM
subject Gmail is different. Here's what you need to know.
mailed-by google.com
First off, welcome. And thanks for agreeing to help us test Gmail. By now you probably know the key ways in which Gmail differs from traditional webmail services. Searchi.....
quote:Hi, Matai(Sorry, I can't spell correctly).When are you phonning to me?
Are you busy for working at the moment?
We can meet on Wedenesday. Or you can choose during your staying.
Which kind of place do you want to go?
Please let me know, if you have one. So, see you
.I'll wait your phonning to me.
Bye MIO
Die heb ik ook nog en toevallig ook uit 1996...ik kende "het Internet" nog niet eens...tot dat ik in Australie een "Internet-cafe" zag en om daar te mogen internetten moest je een hotmail-account hebben...die ze daar dan ook nog voor je regelde...duurde toen nog 24 uur.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:15 schreef Suga_Mama het volgende:
Mijn oudste mailtje is van de Hotmail Service uit 1996
Rock Werchterquote:17/06/2007
hallo allemaal (kweet niet of dit iedereen is)
nemen we nu met zn allen de vroegste trein naar daar?
en als we samen gaan liggen enstuff, willen jullie me dan meehelpen met het dragen van de huge partytent :p?
Die goede ouwe tijdquote:Ik kan woensdag nie kome ik zit in het westerkwartierachter het station om precies te zijn waar alle kerstbomen in de fik worden gezet kweetnie of je daar na toe kan kommen???
dit komt doordat mijn vader het niet veilig vond met al dat vuurwerk dat ik nu maandag uit belgie heb gehaald (hij is zuining op mijn hannden en ik ook)
Vuurwerk: spanisch crackers(de hardste die ik heb egt ernistig) strijkers 3pakjes 2van 75 en 1 van 100
en X-tra dikke strijkers daar heb ik er 40 van en we hebben een 30000klapper de laaste duizend zijn nog dikker en langer als die rotjes die ik je eerst liet zien(wreed)!!! m'n oren gaan er egt af knallen
1e Mailtje na activatie van m'n accountquote:Gmail is different. Here's what you need to know.
12-06-06quote:mjah ik ben altijd huiverig met dat soort dingen. Ik zou gewoon alles wissen en verse ww's neerzetten.
Wat moet ze eigenlijk bij **** doen? Ze krijgt toch geen geld
quote:Kan mij ni schelen wat je bent! ennn trouwens ik ben een meisje(reken het
maar uit hoe oud da ik ben jaar '91)!!
voze kaaskop!! had ik gezegd da ik geen turk was ofwa a joeng bolaf beo!!
oohhh ik dank mijn god omdat ik geen kaaskop ben maar wel ne TURK!!!
kaskop kaaskop kaaskop kaaskop kaaskop kaaskop kaaskop kaaskop kaaskop
kaaskop kaaskop kaaskop===> kaas: Gouda da eten jullie het meest (voila) a
voze kaaskop
ah ja nog ne vraag zijde gij ne meisje ne jongen of ne travestiet??!!
Jeuzusquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:27 schreef DuchessX het volgende:
Mailtje van 15-10-2007, gestuurd door mijn vriendin die op 5 november overleden is.
Kan haar mail nog niet verwijderen. Haar telefoonnummer staat ook nog in mijn telefoon.
Is dat spamquote:Op donderdag 13 december 2007 22:29 schreef Igen het volgende:
From: nqthvab@netscape.net
Date: 12-1-2005 3:54
[ afbeelding ]
Tsja, ook spam gooi ik nooit weg (), en deze is dus net 3 minuten(!) ouder dan een onschuldig mailtje over het plaatsen van een Macintosh Mini in de behuizing van een Macintosh SE/30.
quote:Hey,
>
>
>
> En hoe gaat het met DS2, je bent nu toch zeker al voorbij de ruïnes van de
> elven, hoewel die wel irritant zijn. Ik vond het overigens het vetste om met
> een elf met nature magic de spelen in de demo.
>
>
>
> Mja, zal denk ik wel snel van je horen, amuseer je nog. Overigens toffe site
> had je gebouwd.
>
>
quote:First off, welcome. And thanks for agreeing to help us test Gmail. By now you probably know the key ways in which Gmail differs from traditional webmail services. Searching instead of filing. A free gigabyte of storage. Messages displayed in context as conversations.
So what else is new?
Gmail has many other special features that will become apparent as you use your account. You’ll find answers to most of your questions in our searchable help section, which includes a Getting Started guide. You'll find information there on such topics as:
* How to use address auto-complete
* Setting up filters for incoming mail
* Using advanced search options
You may also have noticed some text ads or related links to the right of this message. They're placed there in the same way that ads are placed alongside Google search results and, through our AdSense program, on content pages across the web. The matching of ads to content in your Gmail messages is performed entirely by computers; never by people. Because the ads and links are matched to information that is of interest to you, we hope you'll find them relevant and useful.
You're one of the very first people to use Gmail. Your input will help determine how it evolves, so we encourage you to send your feedback, suggestions and questions to us. But mostly, we hope you'll enjoy experimenting with Google's approach to email.
Speedy Delivery,
The Gmail Team
p.s. You can sign in to your account any time by visiting http://gmail.google.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |