Dat bedoel ik, ik wil gewoon lekker hier hangen, thuis zijn... Wii'en, bij mijn vriendin zijnquote:
vriendin ....quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik wil gewoon lekker hier hangen, thuis zijn... Wii'en, bij mijn vriendin zijn![]()
Zucht...
allokidokie :dquote:
Mogguh WL, trouwens... MySims is leukquote:
Vanavond je date?!!? Komt helemaal goed manquote:Op vrijdag 14 december 2007 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vriendin ....
doet denken aan vanavond............ AAAAAAAAAAAH
maar zoals ik altijd zeg over gekke dingen en vooral deze week:
komt wel goed schatje (hoop ik)
ja niks met haar afgesproken hequote:Op vrijdag 14 december 2007 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanavond je date?!!? Komt helemaal goed man
Bruto of Netto?quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:47 schreef Crazy-M het volgende:
salaris politieagent die snachts controleren:
15 tot 1700
ik zal ook gaan staken jah als je als ICTer al meer verdient
Gast, spreek dan is met haar af. Niet met een groep maar alleen jullie tweeenquote:Op vrijdag 14 december 2007 07:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja niks met haar afgesproken he
maar ik weet van insiders dat ze er ook bij is (en aangezien ze er altijd bij is ga ik er ook vanuit)
Mogguh Dylanquote:
bruto zit icter hogerquote:
jah moet ik eerst op haar afstappenquote:Op vrijdag 14 december 2007 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, spreek dan is met haar af. Niet met een groep maar alleen jullie tweeenKnus enzo... jeweetsch
goedemorgen dichterquote:
Rijswijk? Wat doe je daar?quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Dylan![]()
Zit nu in Rijswijk
zullen we daarmee ophoudenquote:Op vrijdag 14 december 2007 07:52 schreef Crazy-M het volgende:
4 op een rij
Want netto valt het dan nog wel mee, hangt natuurlijk van de leeftijd afquote:Op vrijdag 14 december 2007 07:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bruto zit icter hoger
maar of dat dit bruto odf netto is weet ik niet, dat zei hij er niet bij op de radio ...
Succes man, rustig blijven hequote:Op vrijdag 14 december 2007 07:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah moet ik eerst op haar afstappen
wat ik dus vanavond ga doen![]()
Ehr moet naar Atos Origin toe, vier dagen per week Utrecht, en elke vrijdag naar Rijswijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 07:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Rijswijk? Wat doe je daar?
Iedereen die de hele tijd maar naar andere plaatsen gaat, ik zit gewoon altijd op t zelfde plekje
Goed plan, en ja ik weet het sorryquote:
joh prima als je wat te zeggen hebt hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goed plan, en ja ik weet het sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |