Mekkafood heeft zelf ook kroketten!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:43 schreef Saida13 het volgende:
Straks krijgen we ook mora halal kroketten..hmmmm...
ik haat de christelijke cultuurquote:Op donderdag 13 december 2007 15:49 schreef G.Fawkes het volgende:
gatverdamme. de waarden en normen. Onze (op christelijke en joodse traditie gebaseerde) cultuur, wat doen je!
niet halal is net zo halal als halal of andersom natuurlijk. Fabrieken hebben echt geen aparte halal productie lijn, alles wordt gewoon hetzelfde gemaakt, van dezelfde ingredienten.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik neem aan dat het wel echt halal is, anders zou hier de islamitsche bakker ze niet verkopen denk ik.
Overigens maakt het voor mij niet uit wanneer iets halal is of niet, als het maar lekker is.
Als dat zo was, leefden we nu nog in de middeleeuwen.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[...]Onze (op christelijke en joodse traditie gebaseerde) cultuur, [...]
Dat kan een imam toch wel aan het begin van de dag doen? Daar word heus wel toezicht op gehouden..anders zou elke fabrikant nu snel halal snacks gaan maken..quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Buschetta het volgende:
Hahawhaa HOAX>.....roflssss
Of denken jullie nou echt dat er tijd is voor gebedjes en andere rituelen als ze honderden koeien/schapen de keel afsnijden ?!?!
Wordt vega als het écht een punt voor je is, en wees anders stil. Alsof dat slachtafval in jouw frikandellen wél eerst geknuffeld is, voordat het de vermaler inging.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:05 schreef zhe-devilll het volgende:
oh ik vind het wel lekker, maar is dat dan halala gesneden? Dus levend en wel doodgebloederd uit het dier?
aaaaaaaw das zielug dat wist ik niet
ik de islamitische. what's your point?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:58 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
ik haat de christelijke cultuur![]()
of misschien ook niet...quote:Op donderdag 13 december 2007 16:08 schreef Saida13 het volgende:
[..]
anders zou elke fabrikant nu snel halal snacks gaan maken..
Puur naar intellect beoordelend, zijn veel mensen in Nederland dat niveau nog niet ontstegenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:07 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Als dat zo was, leefden we nu nog in de middeleeuwen.
Want je zou geen halal vlees willen eten omdat .....?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef Athmozz het volgende:
[..]
of misschien ook niet...
Als Mora nu ineens zijn snacks gaat maken met halal vlees & ze zo promoot hoop ik voor hen dat ze ook niet-halal producten op de markt zetten, want anders mogen ze vergeten dat ik nooit nog 1 ding van hen koop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |