quote:Op donderdag 3 september 2009 19:48 schreef classpc het volgende:
Als het goed is moet ik nog wel een BreakOut hebben liggen ergens. Eens kijken of ik die kan vinden en inscannen
Doe je dat nog steeds, bij voorkeur in de lokale kiosk?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:00 schreef starla het volgende:
Ik vond het wel spannend vroeger, piemels kijken.
Liever ongegeneerd in de lokale plusquote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doe je dat nog steeds, bij voorkeur in de lokale kiosk?
Als er een nieuwe editie ven FHM of Playboy komt, lees ik het ook in de AKO.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:21 schreef starla het volgende:
[..]
Liever ongegeneerd in de lokale plus
Daar ging mijn hele kick dus om: hoe heette de 'journalist' (quote:Op donderdag 3 september 2009 19:48 schreef classpc het volgende:
Als het goed is moet ik nog wel een BreakOut hebben liggen ergens. Eens kijken of ik die kan vinden en inscannen
Nee.quote:
Doe maarquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee.
Als jullie willen kan ik wel dit weekend Fancies meenemen uit het ouderlijk huis (en dan de seksvragen inscannen), maar dan moet ik het wel even weten
Wat de neuk?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee.
Als jullie willen kan ik wel dit weekend Fancies meenemen uit het ouderlijk huis (en dan de seksvragen inscannen), maar dan moet ik het wel even weten
Deze stond in de Fancy en het was een curryworst. Een klassieker!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er stonden er een paar briljante sexvragen in.
Ik weet niet of deze nou in de Break Out stond. Het stond ieder geval in zo'n puberblad.. Er was een meisje die zich wou ontmaagden met een bevroren frikandel en deze brak door midden. Nu zat er een stuk vlees vast in haar doos.. Maar ze durfde niet naar de doktor, want dat was haar oom..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef Adelante het volgende:
In Duitsland zie je nog steeds die bladen ligggen, maar goed die lopen op meer fronten wel achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef Adelante het volgende:
In Duitsland zie je nog steeds die bladen ligggen, maar goed die lopen op meer fronten wel achterAlleen jammer dat die afbeelding het niet meer doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Bij tinypics zijn de afbeeldingen zo weg dus deze vond ik het snelst.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Fapomatic?!? WTF.
leesbril nodig?quote:Ik kan trouwens geen moer lezen van die letters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |