Ze zijn wel altijd onwijs bleek enzo inderdaad!quote:Op vrijdag 14 december 2007 04:34 schreef Biogarde het volgende:
Dat waren toch Oostblokkers? Meen dat ergens gelezen te hebben. Zouden 'modellen' zijn uit voornamelijk Polen en Roemenie. En bekijk die foto's maar eens goed. Ik vind ze iig niet op Hollanders lijken
Het populaire tijdschrift Break Out! stopt ermee. Het blad van Sanoma uitgevers wordt simpelweg te weinig gelezen.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik las de breakout aaaaltijd, bestaat hij nu eigenlijk nog?
Jongeren tussen de 15 en 19 die precies weten wat ze willen?! Wat een utopie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
Het populaire tijdschrift Break Out! stopt ermee. Het blad van Sanoma uitgevers wordt simpelweg te weinig gelezen.
Het tijdschrift Break Out hield medio 2006 op met bestaan. Plaatsvervanger werd Spam!, een tijdschrift voor jongeren tussen de 15 en 19 jaar die precies weten wat ze willen.
Ik ging ro'nd m'n 12e met vriendinnetjes van die brieven bedenken en opsturenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb zelf ooit een vragenrubriek beantwoord en die vragen kwamen echt binnen, daar hoefde niks bij verzonnen te worden
Als het een ding wat ik niet wil in mijn mailbox.. is het wel spamquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
Het populaire tijdschrift Break Out! stopt ermee. Het blad van Sanoma uitgevers wordt simpelweg te weinig gelezen.
Het tijdschrift Break Out hield medio 2006 op met bestaan. Plaatsvervanger werd Spam!, een tijdschrift voor jongeren tussen de 15 en 19 jaar die precies weten wat ze willen.
Populair en te weinig gelezen in 1 zinquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:23 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
Dat zijn twee zinnen, hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Populair en te weinig gelezen in 1 zin.
Sukkelquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Populair en te weinig gelezen in 1 zin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |