lé-zenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:37 schreef -moppie- het volgende:
ga je rijbewijs halen...
nu zullen jullie wel denken ga met de auto dan had je al die klachten niet.. dat kon dus niet anders had ik dat wel gedaan...quote:
Dan moet je ook niet janken dat je nu een boete hebt omdat je licht het niet deedquote:Op donderdag 13 december 2007 11:36 schreef broodtrommeltje het volgende:
nu zullen jullie wel denken ga met de auto dan had je al die klachten niet.. dat kon dus niet anders had ik dat wel gedaan...
omdat mijn kentekenbewijs bij de rdw ligtquote:Op donderdag 13 december 2007 11:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nu zullen jullie wel denken ga met de auto dan had je al die klachten niet.. dat kon dus niet anders had ik dat wel gedaan...
en waarom kon het niet?
ga ik ckr doen..quote:Op donderdag 13 december 2007 11:45 schreef Noway666 het volgende:
Boete declareren bij die vriendin!
En ze betaald je dan cker uit in natura?quote:
Met auto zonder licht rijden is nog veel duurder hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 11:37 schreef -moppie- het volgende:
ga je rijbewijs halen...
dan vul ik ook de schatkist door het betalen van de btw.. beetje krom lullen hequote:Op donderdag 13 december 2007 14:03 schreef Metalfrost het volgende:
En maar de schatkist vullen he. Had een achterlicht gekocht.
Beetje wel jaquote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef broodtrommeltje het volgende:
[..]
dan vul ik ook de schatkist door het betalen van de btw.. beetje krom lullen he
Ja en?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef broodtrommeltje het volgende:
[..]
omdat mijn kentekenbewijs bij de rdw ligt
Net zoals een fiets het prima zonder licht doet zeker.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja en?![]()
Dat ding doet het prima zonder kentekenbewijs.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:37 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb ook 'ns een vriendin gehad waar ik 30 minuten voor moest fietsen. Nooit echt problemen mee gehad. Vond 't wel lekker, dat fietsen.
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:39 schreef GateWayX het volgende:
Ach ff die kou doorstaan om te neuken. Ik zie 't probleem niet.
Respect voor die agent. Hij staat daar toch ook maar mooi in de kou zijn beroep uit te oefenen.
als dit zijn 'goeiste' Nederlands is, wíl ik niet eens dat hij zo'n roze pasje bemachtigtquote:Op donderdag 13 december 2007 11:37 schreef -moppie- het volgende:
ga je rijbewijs halen...
nou ja, als de hoer zo goedkoop is zal de seks ook wel waardeloos zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 20:59 schreef Samcali het volgende:
25 Euro voor een avondje neuken is gewoon spotgoedkoop
Dit en zeuren over 35 min fietsenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:06 schreef Maki-maki. het volgende:
Mensen die zeiken over een boete wegens het disfunctioneren van een achter- en/of voorlicht verdienen het. Hoe lang gaat het zeiken nog door, terwijl iedereen weet dat men daar een boete voor uitdeelt?
Moet je nou serieus echt om jezelf lachen als je zulke debieliteit uit je toetsenbord krijgt? Kan me best voorstellen dat het moeilijk is de 'invoeren' knop te raken als je krom ligt van het lachen.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:18 schreef MouzurX het volgende:
WAS HET MAAR KUT, DAN HAD JE NOG WAT HAHAHHAHHAHHAHAHAHAHHAHLooooo0000OOOOOOOL!
Lo0O0o0O0o0O0o0O0o0O0oL![]()
:D !!!!!!1111EINZ!!1one!11un!!2: D:D: D@!!!!12EINZ!!1!1@ZWEI#@!!POLIZEI! ROFLCOPTER+LMAOCANNON!!111: D
Ja eigenlijk wel, best handig om jezelf lachen, heb je altijd lolquote:Op donderdag 13 december 2007 22:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Moet je nou serieus echt om jezelf lachen als je zulke debieliteit uit je toetsenbord krijgt? Kan me best voorstellen dat het moeilijk is de 'invoeren' knop te raken als je krom ligt van het lachen.
Zal ie ook wel niet gedaan hebben anders zou die niet zo liggen zeiken denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:39 schreef GateWayX het volgende:
Ach ff die kou doorstaan om te neuken. Ik zie 't probleem niet.
Respect voor die agent. Hij staat daar toch ook maar mooi in de kou zijn beroep uit te oefenen.
kankerjostiquote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, best handig om jezelf lachen, heb je altijd lol![]()
![]()
hoop het niet want kanker is niet zo lolquote:
Idioot.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, best handig om jezelf lachen, heb je altijd lol![]()
![]()
Kansloze straatracer wanabee...quote:
je kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Mongoolquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:37 schreef RoelRoel het volgende:
Zullen we gaan schelden als basisschool kindjes! Jeuuuj!!!
Checkquote:Op donderdag 13 december 2007 22:41 schreef Florian_ het volgende:
ik laat mn vriendin gewoon altijd fietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |