gisteren.. toen ik eerst naar mijn vriendin heen moest fietsen.. 35 minuten fietsen, steenkoud, pikkedonker en een klamme tegen wind.. afijn ik was dus aan gekomen... alles leuk en aardig.. jullie kennen het wel.. weer warm worden enzo en tegen je vriendin klachen wat de kut het is om dat hele pokke eind te fietsen omdat zij je weeer wilt zien...dan komt de avond ten einde en je raad het al bijna:
je moet ook nog terug 
weer 35 minuten fietsen, weer steenkoud, nog steeds pikkedonker en uiteraard nogsteeds een klamme tegen wind die recht op de balzak staat.. ben je dus halvewegen... geen licht op de fiets.. krijg je nog een boete ook

en dan zeggen dat het het meer dan waard was krijg je nog een boete..
Agent: STOP!!!!
ik: *stopt*
Agent: goeie avond!
ik: nja
Agent: waarom doet uw licht het niet?
ik: omdat ie kapot is?? (beetje domme vraag natuurlijk)
Agent: waar moet u naar toe?
Ik: ik moet nog een pokke eind kachelen!
Agent: dat wordt denk ik toch lopen!
Ik: hoezo?
Agent: omdat je geen licht hebt en je nu een boete van me krijgt:
ik: ah
Agent: *schrijft boete*
Ik: *neemt boete in ontvangst*
Ik: 25 euro? :| das toch fo**ing....
Agent: ik hoop dat het het waard was?
Ik: dat was het ckr.. AJU!
Agent: prettige avond
Ik: *loop eerst een stuk met de fiets aan de hand en als ik de agent niet meer in zicht hebt spring ik op de fiets (want dat zou elke pauper tokkie doen)*
nu zullen jullie wel denken ga met de auto dan had je al die klachten niet.. dat kon dus niet anders had ik dat wel gedaan...
klacht 1: Vriendinnen die ver weg wonen
klacht 2: Het is steenkoud buiten
klacht 3: Gigantisch donker en geen licht op de fiets hebben
klacht 4: op heen en terug weg tegen wind hebben.. dat snap je toch gewoon niet.. doen ze het er nou om of wat???
klacht 5: boete krijgen
Al met al een aardige k*t avond
Ik heb er de klacht niet meer voor
Ik kan er niet mee omgaan