quote:
Wat ik niet begrijp is dat er nog steeds gasten te vinden zijn die zichzelf net zo goed voor lul zetten.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven na een jaar les met een stuk of wat verschillende leraren
Ja maar een normaal mens hoort die noten in zijn hoofd, en ik geloof dat het daar al mis gaat bij Brian.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zingen komt talent bij kijken, gitaarspelen kun je wel leren, als hij niet eens 8 noten achter elkaar kan spelen dan denk ik dat het toch iets met zijn concentratievermogen te doen heeft, ik kan me vergissen hoor.
Je moet niet vergeten dat gitaarles niet één-twee-drie gaat, maar enigszins ritme en toongevoel zou er wel mogen zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 13:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven na een jaar les met een stuk of wat verschillende leraren
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar een normaal mens hoort die noten in zijn hoofd, en ik geloof dat het daar al mis gaat bij Brian.
Bij die les die hij met Ivar had op de piano bleek ook al dat hij nog werkelijk geen idee had wat een accoord inhield. Begin daar dan eens meequote:Op donderdag 13 december 2007 13:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat gitaarles niet één-twee-drie gaat, maar enigszins ritme en toongevoel zou er wel mogen zijn
Het is toch ook haast onmogelijk om iets na te spelen als je het muzikale gehoor van Brian hebt?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar een normaal mens hoort die noten in zijn hoofd, en ik geloof dat het daar al mis gaat bij Brian.
Wat dacht je van zijn on-uitputtende gevoel voor humor!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Inderdaad................MULTI
-Hij kan niet zingen
-Hij kan geen muziekinstrument bespelen
-Hij kan niet met vrouwen omgaan
-Hij kan niet met mannen omgaan
Enne......wanneer kwam zijn dichtbundel ook alweer uit ?
Dat schiet dan lekker op, deze man zegt per zin ook 2 keer akkoord.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij die les die hij met Ivar had op de piano bleek ook al dat hij nog werkelijk geen idee had wat een accoord inhield. Begin daar dan eens mee
Dat is het inderdaad. Maar hij is onverbeterlijk in het geloof in zijn artistieke zelf. Hij zou instorten als de schellen hem van de ogen vielen.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is toch ook haast onmogelijk om iets na te spelen als je het muzikale gehoor van Brian hebt?
Hij kent stir it up, maaaaaar kan door zn toondoofheid denoten niet plaatsen ten opzichte van elkaar. Dat is toch onbegonnen werk?
Eigenlijk is hij Dennix.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van zijn on-uitputtende gevoel voor humor!
-Hij heeft geen gevoel voor humor
Brian's methode"quote:Op donderdag 13 december 2007 13:20 schreef schatje het volgende:
Vorige maand heeft Brian bezoek gehad dat gelijk stond aan 950 cp. Dat was een berekening van VOL. Toen kwam het bezoek aan de lopende band. Hij deed geen enkele cp in de pot.
Het lijkt er wel op:quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:47 schreef PeterNB het volgende:
Brian gaat op dit moment maar verder met zijn broodje![]()
![]()
Wat dacht je van vlieg lessen.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van zijn on-uitputtende gevoel voor humor!
-Hij heeft geen gevoel voor humor
Parachutespronglessen en dan vergeten hem een parachute aan te doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Wat dacht je van vlieg lessen.
Er wordt 90% gesproken en 10% gespeeld heb ik de indruk.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:51 schreef Disana het volgende:
Brian wordt gerustgesteld: pianospelen is moeilijk, maar gitaarspelen is pas écht moeilijk. Hij slikt het als zoete koek.
En dan hebben we het nog niet gehad over de taalkundigheid van onze Braaajenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:48 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Wat dacht je van vlieg lessen.
Ik denk dat een percussie-ei zelfs nog moeilijk is voor Brianquote:Op donderdag 13 december 2007 13:51 schreef Disana het volgende:
Brian wordt gerustgesteld: pianospelen is moeilijk, maar gitaarspelen is pas écht moeilijk. Hij slikt het als zoete koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |