was er iets gebeurt ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
weet t ook niet, was een of andere mafkeesverder geen aandacht aan schenken
zal ik ook niet doenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
weet t ook niet, was een of andere mafkeesverder geen aandacht aan schenken
nee hoorquote:
Nee hoorquote:
ging jij niet naar de apotheker ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:39 schreef lynda het volgende:
Iedereen op alle zaken zijn gewoon druk.. ADHD druk
Jazeker! De apothekerquote:Op donderdag 13 december 2007 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ging jij niet naar de apotheker ?
Zo naar de drogistquote:Op donderdag 13 december 2007 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ging jij niet naar de apotheker ?
o zat er maar paar letters vanafquote:
Dat zeg ik: De drogistquote:
Een paar iddquote:Op donderdag 13 december 2007 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o zat er maar paar letters vanaf
mocht ik ook bij mn oude baas :dquote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Een paar idd
Zo met de dikke bmw van de baas rijden
Mensen zijn allochtoon, zinnen niet :pquote:Op donderdag 13 december 2007 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mocht ik ook bij mn oude baas :d
was echt vet
ding haalde 200 op de snelweg A2
kwam ik uit maastricht....
mocht gewoon van DB naar maastricht rijden in zijn auto
was wel super vet
(eigenlijk best veel gemeen met werk wij)
En die zin lijkt wel van een allochtoon
hehe,quote:Op donderdag 13 december 2007 11:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Mensen zijn allochtoon, zinnen niet :p
hier rijd de baas gewoonGelijk maar even lunch halen op kosten van de zaak PLUS fles sterke drank
zeg zoeken ze nog mensen bij jou ???quote:Op donderdag 13 december 2007 11:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Mensen zijn allochtoon, zinnen niet :p
hier rijd de baas gewoonGelijk maar even lunch halen op kosten van de zaak PLUS fles sterke drank
dat zijn inderdaad de betere dingenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg zoeken ze nog mensen bij jou ???
bmw rijden, luch + drank op kosten van de zaak. klinkt goed
ik wel nu! ben ff eten , totzoquote:Op donderdag 13 december 2007 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
iedereen weg ofzo ?
in 1 keer zo rustig
ok scrok alquote:Op donderdag 13 december 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wel nu! ben ff eten , totzo
SHAME ON YOU !!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:03 schreef DeToXiC het volgende:
Ik was even wat aan het doen...
same herequote:Op donderdag 13 december 2007 12:04 schreef Yamanaka het volgende:
Ook niks te doen, wachten tot we zo pauze gaan houden
hier nog ongeveer 20 min ...quote:
kwartiertje... ik heb 12.30 afgesproken maar moet ff 5 minuten rijden..quote:
o ok:)quote:Op donderdag 13 december 2007 12:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
kwartiertje... ik heb 12.30 afgesproken maar moet ff 5 minuten rijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |