quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:23 schreef Nembrionic het volgende:"Where's my cow"
Bij Bol staat er een omschrijving die volgens mij bij een ander boek hoort. Is het het voorleesboek zeg maar of echt een verhaal?
het is vooral een plaatjesboek. Slechts 32 pagina's... Gemiddeld is minder dan een kwart van de pagina voorzien van tekst. Geinig voor de heb, maar je zal er niet veel mee doen.
Als je dan toch iets uit Engeland wil bestellen, denk ik dat je meer plezier beleeft aan een van de andere discworld-uitgaves, als The Folklore Of Discworld, The Art Of Discworld, The Science of Discworld (meerdere delen), The Discworld Mapp of The Wit and Wisdom of Discworld.
Of natuurlijk iets als The Wyrdest Link, een soort Discworld quiz met aartsmoeilijke vragen. Niet zo interessant als quiz, maar wel omdat er veel verwijzingen uit de discworldboeken uit de doeken worden gedaan.
Erg nette (en relatief snelle) levering door Bol, trouwens. Boeken worden verzonden zodra ze in Nederland op voorraad zijn. Je betaalt echter maar één keer verzendkosten. Bij mijn laatste bestelling had ik drie boeken: een Nederlands boek, Where's My Cow en The Wyrdest Link.
Nederlandse boek kwam al na twee dagen binnen, The Wyrdest link een dag of drie later en Where's My Cow een dag of twee daarna. Viel me honderd procent mee, omdat je bij de meeste internetwinkels moet wachten tot de volledige bestelling op voorraad is, zodat alles in één keer verzonden kan worden.

De omschrijving klopt trouwens (in beide gevallen, het boek staat namelijk twee keer op Bol. Is hetzelfde boek, kies gewoon de goedkoopste). Het boek beschrijft hoe Sam Vimes voorleest aan Young Sam. Sam heeft het boek alleen aangepast, omdat een jochie van de stad gewoon weinig heeft aan alle boerderijdieren, dus vult Sam het boek aan met figuren uit Ankh-Morpork.
[ Bericht 15% gewijzigd door Jordy-B op 11-09-2008 11:48:06 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.