Ja, maar die is alleen in de UK te bekijken. Je zult dus moeten wachten op een herhaling, hopen dat ie binnenkort te downloaden is, of hem/haar bij jou langs laten komenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef StreepjesSok het volgende:
Ooow, en nou ga ik net toevallig vanavond bij mijnop bezoek, die geen kabelaansluiting heeft
Heeft bbc ook een soort uitzending gemist?
downloaden bij de betere UK-only torrentsite.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef StreepjesSok het volgende:
Ooow, en nou ga ik net toevallig vanavond bij mijnop bezoek, die geen kabelaansluiting heeft
Heeft bbc ook een soort uitzending gemist?
Ik heb nog een stapel nederlandse discworld boeken liggen. Als je interesse hebt, moet je het maar zeggen. Ik lees (en koop) ze alleen nog maar in het engels.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:49 schreef dgirl het volgende:
Is er niet een of andere zaak die een "collectie" Discworld-boeken verkoopt? Veel handiger dan om ze 1 voor 1 te bestellen...
Ik vind ze zo duur.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:49 schreef dgirl het volgende:
Is er niet een of andere zaak die een "collectie" Discworld-boeken verkoopt? Veel handiger dan om ze 1 voor 1 te bestellen...
Hangt er van af of je ze in het Nederlands of Engels wilt hebben. Nederlands heb ik geen idee van, maar Engelse versies zijn gewoon een normale pocketprijs. Of zelfs goedkoper, zeker bij de goedkopere webshops. Het zijn er alleen nogal veel.quote:
Ik heb ze op het Boekenfestijn een keer zien liggen, misschien helpt dat. Maar nogmaals: het is niet alleen vanwege economische reden een erg goed idee om ze in het Engels te proberen te lezen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:53 schreef JimmyJames het volgende:
Ik bedoelde idd de NL-versies.
Al mis je volgens mij best veel grappen als je geen engelse achtergrond hebt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb ze op het Boekenfestijn een keer zien liggen, misschien helpt dat. Maar nogmaals: het is niet alleen vanwege economische reden een erg goed idee om ze in het Engels te proberen te lezen.
Als je de nederlandse vertaling leest ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:38 schreef Cid het volgende:
[..]
Al mis je volgens mij best veel grappen als je geen engelse achtergrond hebt...
Dat is niet helemaal de reden. Deel 25 en 26, The Truth en Thief of Time, zijn nog wel geïllustreerd door Kirby maar al wel in de nieuwe stijl. Blijkbaar vond de uitgever het gewoon tijd voor een 'frisse look'.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef lizardtattoo het volgende:
Als je met 'de eerste 25' de kaften van Josh Kirby bedoelt heb je pech, die is dood.
Bullocks nou ja dan maar de rest in nieuwe stijl kopen. "What an embuggerance"quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef lizardtattoo het volgende:
Als je met 'de eerste 25' de kaften van Josh Kirby bedoelt heb je pech, die is dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |