Te laag niveau remolie. Dit kan er op duiden dat de remblokken behoorlijk versleten zijn.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:38 schreef BaDaZz het volgende:
Gister is mijn vriendin met onze Golf 3 naar Zoetermeer gereden.
Toen ze op een hellingtje met haar voet op de rem, ging het lampje van de handrem branden op het dashboard.
Ze gebruikte de handrem niet dus hoe kan dit?
alvast bedankt
doe es een gokquote:Op donderdag 13 december 2007 08:42 schreef BaDaZz het volgende:
dus ff langs de garage en zo snel mogelijk laten vervangen?
In ieder geval even laten kijken of het idd het te lage oliepeil is, en zo ja waardoor dat komt. En als het de remblokken zijn, dan idd laten vervangen.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:42 schreef BaDaZz het volgende:
dus ff langs de garage en zo snel mogelijk laten vervangen?
Wanneer we niets horen, kijken we wel even op de FPquote:Op donderdag 13 december 2007 10:45 schreef BaDaZz het volgende:
3 uur vertrek ik richting garage. Ik woon in Zeeland dus druk op de weg is het sowieso niet.
Ik koppel morgen terug wat de reactie en stappen van de garage zijn.
Bedankt voor de hulp
quote:Op donderdag 13 december 2007 10:48 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Wanneer we niets horen, kijken we wel even op de FP
Komt ie vanzelf wel weer achter!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:40 schreef MikeyMan het volgende:
Nouja, opgelost... die verdwijnt niet zomaar...
Nee! Vooral niet remmen! Je moet zo rijden dat je de rem niet nodig hebt. Ook de handrem niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:35 schreef BaDaZz het volgende:
Ik moet ongveer 20-30 min rijden voordat ik vanaf mijn werk bij de garage ben. Kan ik dit gewoon veilig doen op normale rijstijl of moet ik voorzichtiger rijden/remmen?
Ik denk meer dat ie remvloeistof erbij heeft gemikt en het probleem dus opgelost is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:19 schreef BaDaZz het volgende:
het was dus de remvloeistof. Opgelost
quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:02 schreef MikeyMan het volgende:
nee, dat is symptoombestrijding...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |