vast niet.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:38 schreef buitenbeentje het volgende:
TS hangt in de kroeg met een stuk in zijn kraag.
Hij is verkocht aan m'n maat (reeds geleverd en betaald)quote:Op zaterdag 15 december 2007 03:01 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
vast niet.....
Nineleven...reageer ff op mijn PM...
er zijn ook mensen die niet 24/7 online zijn, dus even geduld denk ikquote:
Blij voor je maat...quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hij is verkocht aan m'n maat (reeds geleverd en betaald)![]()
TS bedankt, en wie weet tot de volgende keer!
Nee dat zal ik ook niet meer doen....of hij moet wel met een verdomd goeie reden komen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:16 schreef KhaZ het volgende:
Niet meer mee in zee gaan dus, simpel
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:33 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Blij voor je maat...
Jammer dat Nineleven mensen hier naait op fok...
Voor mij dus al de tweede keer dat Nineleven zijn afspraken niet nakomt.....maar goed, thats life
Wat er bedoelt wordt is dat iedereen op het forum tegen elkaar op biedt, zelfs mensen die berijd zijn de spullen af te komen halen, en dat de TS op een op het forum onbekend bod in gaat en niets van zich laat lezen. Op deze manier laar hij een aantal mensen die er misschien wel meer voor over hadden en de WII ook af waren komen halen gewoon links liggen. Hij gaf degenen die nog wel verder hadden willen gaan gewoon geen kans. Op deze manier brengt de TS het hele V&A-gebeuren om zeep. DAAR wordt tegen geageerd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hij naait toxh niemand, hij verkoopt het liever aan iemand in de buurt, is toch niets illegaals aan..
De verdere afwikkeling is prima verlopen, alles netjes volgens afspraak, dus wat ons betreft. niets te klagen!
TS zocht gewoon een koper die zsm zaken kon doen, en dat in de buurt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:56 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Wat er bedoelt wordt is dat iedereen op het forum tegen elkaar op biedt, zelfs mensen die berijd zijn de spullen af te komen halen, en dat de TS op een op het forum onbekend bod in gaat en niets van zich laat lezen. Op deze manier laar hij een aantal mensen die er misschien wel meer voor over hadden en de WII ook af waren komen halen gewoon links liggen. Hij gaf degenen die nog wel verder hadden willen gaan gewoon geen kans. Op deze manier brengt de TS het hele V&A-gebeuren om zeep. DAAR wordt tegen geageerd.
En terecht, in mijn ogen.
TS heeft toch duidelijk aangegeven dat hij dat ding het liefst zsm verkocht had. (kassabon zat erbij, dus geen oneerlijk apparaat voor de twijfelaars)quote:Op donderdag 13 december 2007 13:20 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Genoteerd
[..]
Ok
Tevens, ik wil hem echt z.s.m. kwijt omdat ie in de weg ligt. Iemand die hem eventueel vandaag/morgen al kan ophalen, of ergens waar ik hem langs kan brengen in omg. Eindhoven?
Er wordt ook niet tegen jou geageerd, wel tegen de TS. Er waren genoeg anderen hier die de zelfde dag het apparaat af hadden willen halen. En die hebben nu geen kans gekregen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:04 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
TS zocht gewoon een koper die zsm zaken kon doen, en dat in de buurt.
Misschien had TS geld nodig, of wellicht een andere reden die hij niet hoeft te vermelden.
[..]
TS heeft toch duidelijk aangegeven dat hij dat ding het liefst zsm verkocht had. (kassabon zat erbij, dus geen oneerlijk apparaat voor de twijfelaars)
Iig heb ik geen vragen gesteld over serienummers oid, ik heb gewoon een telefoonummer gemaild, en daarbij vermeld dat het ding gewoon verkocht is voor een nader te bepalen prijs, en daarmee is ie akkoord gegaan.
Ik kan je de PM wisselingen wel ff mailen hoor..quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hij naait toxh niemand, hij verkoopt het liever aan iemand in de buurt, is toch niets illegaals aan..
De verdere afwikkeling is prima verlopen, alles netjes volgens afspraak, dus wat ons betreft. niets te klagen!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Herr.Flick is wel toepasselijk in dit topic.
Nee, hoeft niet, en heeft ook geen zin, de wii is immers al verkocht...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:21 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik kan je de PM wisselingen wel ff mailen hoor..
TS gaat met mij akkoord voor de verkoop van de Wii en (wederom) de verkoop van zijn PC voor een afgesproken bedrag.
Als hij daarna niks meer laat horen en ik moet in het topic lezen dat de Wii verkocht is (niet eens een berichtje van hemzelf maar van jou) dan kan ik denk ik met recht spreken dat ik mij genaaid voelt...voor de 2de keer want met die pc van hem ging het precies zo.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |