hier wil ik wel 50 incl voor neerleggen mocht je het apart doenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:09 schreef Nineleven het volgende:
Bij deze, Eventueel is het mogelijk nog een extra Wii-Remote & nunchuck met het spel Wii-play erbij te krijgen.
MELD!!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:20 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Genoteerd
[..]
Ok
Tevens, ik wil hem echt z.s.m. kwijt omdat ie in de weg ligt. Iemand die hem eventueel vandaag/morgen al kan ophalen, of ergens waar ik hem langs kan brengen in omg. Eindhoven?
310quote:Op donderdag 13 december 2007 16:55 schreef mar1m het volgende:
300 incl verz. met de kit van 13 berichten hierboven.
Daar heb ik al eens eerder problemen meegehad....,maar ik blijf uit gaan van het positieve....quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:55 schreef KhaZ het volgende:
Het zou wel prettig zijn als de TS reageert.
Ik bied 200.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:58 schreef Ulreazj het volgende:
Ik zou haast gaan denken dat ik mijn Wii ook beter kan verkopen.
Iddquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens eerder problemen meegehad....,maar ik blijf uit gaan van het positieve....
Nineleven....je hebt een pm...van gisterenmiddag....reageer ff..
Je hebt een PM ontvangen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:05 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens eerder problemen meegehad....,maar ik blijf uit gaan van het positieve....
Nineleven....je hebt een pm...van gisterenmiddag....reageer ff..
Gisteren al een PM verstuurd naar je, n.a.v. de vraag.quote:
PM terug.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:46 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Je hebt een PM ontvangen.
[..]
Gisteren al een PM verstuurd naar je, n.a.v. de vraag.
Edit; Ik kan overdag niet veel reageren daar ik dan op me werk zit![]()
Zie PMquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:50 schreef KhaZ het volgende:
Nineleven: kan ik 't zondag in Utrecht op komen halen voor ¤310?
En ook een PM terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |