abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 december 2007 @ 03:32:32 #41
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_55285624
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 03:23 schreef Neuroscience het volgende:
Het probleem met spreidingsbeleid is: hoe ga je mensen verplichten te spreiden zonder daarbij onrecht te doen aan wat mij betreft het grootste goed dat er is, namelijk vrijheid.

Een onmogelijke opgave mijns ziens.
idd. en daarnaast, als je er voor kiest om de huidige bewoners van een wijk te re-assignen op het moment dat ze gaan verhuizen (van sociale huurwoning 1 naar sociale huurwoning 2) wat opzich nog wel eigenlijk te regelen valt. dan duurt het nog steeds tientallen jaren voordat je de "zwarte wijken" een beetje hebt genormaliseert.

het koop cirquit kan je helemaal niks mee beginnen. Sociale huur wel.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 15 december 2007 @ 03:33:57 #42
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55285633
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 03:14 schreef StefanP het volgende:
En de echte Canadezen mogen straks miljoenen ophoesten om dat stuk moslim-uitschot voor de rest van z'n leven in een luxe cel te doen zitten. Ik weet het beter gemaakt: er staat vast wel iets in die prehistorische Sharia dat moord met moord bestraft mag worden. Opgeruimd staat netjes - weg met dat ongedierte.
Nee, gewoon zijn naam uit de burgerlijke stand schrappen, ofwel de virtuele doodstraf.
pi_55285665
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 03:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]
het koop cirquit kan je helemaal niks mee beginnen. Sociale huur wel.
Dat is een geluk bij een ongeluk natuurlijk: ik denk dat veel medelanders in die categorie vallen. Ik hoorde laatst trouwens een man van de straat bij Nova politiek zeggen dat er vroeger zoiets bestond als een vestigingsvergunning. Misschien is dat een onderdeel van de oplossing.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_55285689
quote:
The devout Muslim father of a 16-year-old girl, whose friends say was killed for not wearing a hijab, was charged Wednesday with second-degree murder in the case, and denied bail.
eh..right
pi_55285711
quote:
Op donderdag 13 december 2007 01:14 schreef popolon het volgende:
Dat krijg je als je blijft hangen in de idiote 'gewoontes en tradities'.
Het probleem is niet eens dat het idiote gewoonten zijn. Wellicht werkt het echt om verkrachtingen en uitdaging te voorkomen en is net als heel veel andere dingen uit het verleden (voorbeelden als: kruisbesmetting op voedsel, mannelijke besnijdenis tegen aids!) niet eens zo vreemd gek om in stand te houden.


Maar zodra men iets gaat op dwingen met het andere uiterste: juist de bescherming omzetten in wat het moet voorkomen. Dan heb je het niet helemaal begrepen. En is niet je kind de idioot die zichzelf niet beschermt, maar is de ouder de idioot die z'n kind vermoord.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  zaterdag 15 december 2007 @ 04:35:31 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_55285823
Islam = vrede

Zo die oneliner hebben we iig weer gehad
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 15 december 2007 @ 10:30:53 #47
3542 Gia
User under construction
pi_55286692
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:18 schreef Toeps het volgende:

[..]

Waar lees jij dat dan?

En deze keer was het misschien een fundi, het zijn ook vaak zat ongelovigen, die hun kind de tyfus in slaan. De moeder van Savannah was bijvoorbeeld ook niet bepaald een fundi.

Het is vreselijk dat dat meisje is vermoord, maar laten we nou alsjeblieft niet een hele bevolkingsgroep er in gaan betrekken. Die vader was hartstikke fout, dat zeggen die moslimorganisaties zelf ook.
Oh, daar istie weer: Hullie doen het ook!

Dat er op de hele wereld, onder elke bevolkingsgroep mensen zijn die hun kinderen zomaar mishandelen, door drank, drugs, depressies of wat dan ook, maakt dat de gevallen eerwraak minder erg?

"Er zijn mensen die hun kinderen voor minder vermoorden!"

Zoiets?
pi_55288508
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 01:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh dus die eerwraak, misbruik en zware mishandeling die statistisch vaker voor komt bij streng conservatief religieuze gezinnen dat is allemaal smoke and mirrors. Eigenlijk zijn wij seculiere liberale nederlanders gewoon even erg.

Ok duidelijk!
Ach, is dit in weze een heel anders iets dan al die familie moorden die door "goede burgers" gedaan worden in nederland?
pi_55288566
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:28 schreef Xith het volgende:

[..]

Ach, is dit in weze een heel anders iets dan al die familie moorden die door "goede burgers" gedaan worden in nederland?
En hiermee wil ik het niet opnemen voor die vader, maar gewoon laten zien dat familie moorden niet Islam eigen is.
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:40:14 #50
3542 Gia
User under construction
pi_55288768
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:30 schreef Xith het volgende:

[..]

En hiermee wil ik het niet opnemen voor die vader, maar gewoon laten zien dat familie moorden niet Islam eigen is.
Moord uit eerwraak wél!!

Ook bij moslims komen gevallen voor van kindermoord door pure mishandeling, zoals het geval Savannah, dát komt overal voor. Maar eerwraak is niet iets wat ook bij gewone westerse mensen voorkomt. Een vader vermoord zijn dochter niet, omdat ze iets te sexy gekleed gaat.

Ik vind het wijzen naar kindermishandeling, soms met de dood tot gevolg geen enkel excuus om eerwraak goed te praten.

Het is schandalig dat zoiets gebeurt. En ik ben ervoor om dit soort gevallen in Nederland zeer streng te bestraffen. Tot het afnemen van de Nederlandse nationaliteit toe. (indien er sprake is van nog een nationaliteit)
pi_55289046
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, daar istie weer: Hullie doen het ook!

Dat er op de hele wereld, onder elke bevolkingsgroep mensen zijn die hun kinderen zomaar mishandelen, door drank, drugs, depressies of wat dan ook, maakt dat de gevallen eerwraak minder erg?

"Er zijn mensen die hun kinderen voor minder vermoorden!"

Zoiets?
Is het niet meer van : Laten we niet vergeten dat wij het ook doen alvorens te gaan staan wijzen met je vingertje hoe slecht de ander nou wel is ?
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')