Dat dus.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou luitjes, ik zie het vervolg later op de dag wel weer.....Het was mij een waar genoegen, ik wens iedereen een lollige voortzetting.....![]()
![]()
![]()
Truste nmns en Ianquote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou luitjes, ik zie het vervolg later op de dag wel weer.....Het was mij een waar genoegen, ik wens iedereen een lollige voortzetting.....![]()
![]()
![]()
Ik ga 24 uur aanvragenquote:Op donderdag 13 december 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
Leandra is Keck![]()
En ik denk dat ik mezelf maar ga omdopen tot veulerst
Truste NMNSquote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
Truste .. Niet roken hé ?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand even op Veulerst stemmen ofzo!?
Ff meer en dan drink ik hetquote:Op donderdag 13 december 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blijf nou... 9 procent is nog best wel veel... er zijn er bij die 0% hebben
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blijf nou... 9 procent is nog best wel veel... er zijn er bij die 0% hebben
lukt het?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga wel ff naar de account van de kid... dan moet dat vast wel lukken
Wat een spuuglelijke avaquote:
quote:
Nee... hij herkent het IP-nr...quote:
Ben blij dat je erom kan lachen.. Tis een hoop stront !!quote:
Oh jee gaan we zo beginnen !!!quote:
Damn.. had ik jouw "truste" toch helemaal over t hoofd gezienquote:
Plak hier die link maar eens inquote:Op donderdag 13 december 2007 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... hij herkent het IP-nr...![]()
Dan hebben ze daar wat aan gedaan want vroeger kon het wel met een andere account op dezelfde PC
(ook andere cookies immers)
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben blij dat je erom kan lachen.. Tis een hoop stront !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |