Nope of ben ik zevenquote:Op donderdag 13 december 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
Zes mensen gestemd... dus iedereen die hier nu zit heeft gestemd?
Stem maar op Ian.....ik kan nix met al die positieve aandacht.....quote:Op donderdag 13 december 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou idd wel lastig worden... want je kunt dan wel lekkere koffie zetten, maar Ian is m'n Schnitzeltje![]()
![]()
Slaap wederom lekker blurker......(voor de derde keer dacht ikquote:Op donderdag 13 december 2007 00:34 schreef -Blurk- het volgende:
Hoezeer het me ook pijn doet, ik moet jullie verlaten, tot morgen allemaal!
Alsof dat half zo hilarisch was?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom doe je niet met je klonen?
Je weet dan wel wie de leukste kloon is....quote:Op donderdag 13 december 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof dat half zo hilarisch was?![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd dat ik ging zeuren om een tagje en 'm pas kreeg nadat jij het één keer vroeg![]()
![]()
Ja die paarsche beer is briljant !!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom doe je niet met je klonen?
Poll: Wie is de leukste vegetarische SC-lesboquote:Op donderdag 13 december 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, jij doet het met vrouwen....geen eer aan te behalen.....
Toen ik die zin begon te typen had Blurk nog niets gepost en in de vorige SC had ze truste gezegd, dus ik ging er niet vanuit dat ze gestemd hadquote:
Kutvocht.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet dan wel wie de leukste kloon is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |