quote:Op donderdag 13 december 2007 00:05 schreef SiRojK het volgende:
Hier vriest het wel! (Oooooooosten)
Heb je nog een qoute van me die TE ERG is Joris, dat je hem even moet herhalen? Nou ben ik er nog (gisteravond niet) Zo niet dan welterusten. Het is morgen erg vroeg dag,quote:Op donderdag 13 december 2007 00:05 schreef SiRojK het volgende:
Het kantoor van Talpa-Media ligt toch in Laren?!quote:Op donderdag 13 december 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit de VV-groep in het kantoor van Talpa-Media op het Mediapark in Hiversum. Vlak bij de villa dus.
NB : Ook de redactie en opname-studio van Jensen zit in datzelfde pand.
Is hij soms ook de boekhouder die de cp's van Brian bij moet houden ?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:12 schreef yellowfirst het volgende:
Luc een rapper? Het lijkt meer op een gortdroge boekhouder....
Dat is Duitslandquote:Op donderdag 13 december 2007 00:05 schreef SiRojK het volgende:
Daar zit idd iets van directie-kantoor. De dikke deuren en zo. Maar op het Media-park gebruiken ze een groot kantoor waar meer 'uitvoerend werk' wordt gedaan. Daar worden bijvoorbeeld ook de DGK-TV uitzendingen gemonteerd. Talpa-Media bestaat uit zo'n 25+ bedrijven, dus ze zullen nog wel op meer plaatsen zitten.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:14 schreef My_ het volgende:
[..]
Het kantoor van Talpa-Media ligt toch in Laren?!
......
Het linker geval, een miljonair in spè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |