Dat is ook een beetje een fout van Ajax vind ik, je moet spelers uit de jeugd veeeel rustiger brengen.. in kleinere wedstrijden niet meteen in topduels..quote:Op donderdag 13 december 2007 22:08 schreef Noshiba het volgende:
jalalalalalalalaaa nuuuuuhuuullll-zes-tien
ik wil nou echt wel eens die jan-arie op zijn positie tegen een goeie ploeg zien spelen!
Hoezo? Staat ie zondag in de basis dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:21 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje een fout van Ajax vind ik, je moet spelers uit de jeugd veeeel rustiger brengen.. in kleinere wedstrijden niet meteen in topduels..
Wie weet..quote:Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hoezo? Staat ie zondag in de basis dan?
17/18-jarige jongens uit Brazilie staan er ook niet meteen hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:21 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje een fout van Ajax vind ik, je moet spelers uit de jeugd veeeel rustiger brengen.. in kleinere wedstrijden niet meteen in topduels..
Zeg ik dat?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
17/18-jarige jongens uit Brazilie staan er ook niet meteen hoor.
Gaat toch prima zo dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:44 schreef SteveBallmer het volgende:
Jan-Arie is over 3 maandjes al wel weer 20.
Vind ik niet extreem jong ofzo...
if they're good enough, they're old enoughquote:Op donderdag 13 december 2007 22:26 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Is mijn visie hoor ik ben wel vóór het laten spelen van jeugdspelers, maar gewoon heel rustig brengen..
Daar zijn ze in de eerste seizoenshelft al wel mee bezig. Dat gaat zich hoop ik na de winterstop geleidelijk uitbreiden, maar volgend seizoen mag hij er wat mij betreft vol op in het eerste. Ik dacht ook dat dat de bedoeling van Ajax is.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:48 schreef Loserkid het volgende:
Gewoon lekker wedstrijden als Ajax - VVV ofzo laten pakken dit seizoen en volgend jaar meer in het team betrekken..
Frank Rijkaard dus maar?quote:,,Het was heerlijk om met Henk ten Cate te werken. Hij heeft een geweldig oog voor details. Zonder kritiek te hebben op het werk van Mourinho, ik denk dat Chelsea dit seizoen nog erg attractief voetbal gaat spelen.’’
Ajax-speler Edgar Davids in World Soccer.
,,Of ik in de toekomst trainer wil worden? Waarom niet. Soms zie ik trainers aan het werk en vraag ik me af wat ze aan het doen zijn. Ik denk dan dat ik het beter zou kunnen.’’
Nogmaals Davids.
,,Ik had nooit verwacht dat Frank Rijkaard zo’n goede coach zou worden. Hij leek nooit interesse te hebben in dat werk. Maar hij is erg slim, heeft goede trainingsmethoden bedacht en heeft zichzelf omringd met de juiste mensen. Hij is een fantastische ‘people-manager’.’’
Davids.
Hiddink schijnt al te komen he.quote:
quote:'Molenaar beschadigd door onzorgvuldigheid Jaakke'
Keje Molenaar ontkent deze week in Voetbal International dat hij lonkt naar een positie bij Ajax. De oud-international was eerder in Amsterdam in beeld voor de functies van algemeen directeur en voorzitter. Molenaar stelt dat hij in 2005 is benaderd door Ajax-preses John Jaakke, maar dat het niet tot een akkoord kwam. De Volendammer is van mening dat Jaakke ongeschikt is om leiding te geven aan een club als Ajax.
"Een paar jaar geleden werd ik gebeld door John Jaakke, die me vroeg of ik er iets voor voelde directeur te worden", legt Molenaar uit in VI. "Ik wilde wel eens weten wat dat behelsde. Later belde hij me opnieuw en zei: 'Waar gaat je voorkeur naar uit? Naar algemeen of technisch directeur?' Ik zei dat ik dan het liefst algemeen directeur wilde worden. Vervolgens hoorde ik een hele tijd niks, terwijl in de media nogal opzichtig in mijn richting werd gewezen."
Hierna nam de advocaat zelf contact op met Jaakke en vroeg hij om opheldering. "Ik heb hem gezegd dat ik wilde weten wat de bedoeling was. Ik ben naar zijn kantoor gegaan en trof daar een zwaar vermoeide, uitgebluste Jaakke, die verwikkeld was in allerlei privé-sores. Ik heb anderhalf uur met die man gepraat, maar ik denk dat hij amper de helft heeft gehoord. Enkele weken later belde hij met de mededeling dat ik was afgevallen. Want ik had geen leidinggegeven aan een groot bedrijf. Ik heb hem verder succes gewenst met zijn zoektocht."
Wat er vervolgens gebeurde, heeft Molenaar geraakt. "Later hoorde ik dat Maarten Fontein het werd. Daarna vertelde Klaas Nuninga me dat Jaakke beweerde vijf minuten met me te hebben gesproken en toen klaar was. Ik heb nota bene anderhalf uur heel gedetailleerd mijn visie uitgelegd! Daar is kennelijk niks van overgekomen. Ik ben beschadigd door de onzorgvuldige handelwijze van Jaakke, die niet de kwaliteit en het charisma heeft die zijn vereist voor de positie van voorzitter van een grote club als Ajax."
Molenaar vindt zijn vakgenoot dus niet geschikt als voorzitter, maar hij sluit uit dat hij de bestuurder zelf ooit zal opvolgen. "Toen het nieuwe voorzitterschap aan de orde kwam, heb ik meteen gezegd dat ík het in elk geval niet zou worden. Ik zit niet op zo'n functie te wachten, heb een prachtige job als advocaat met leuke klanten en prima collega's."
Heb je dat gedroomd vannacht of wat?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:29 schreef Nashje het volgende:
Hiddink schijnt al te komen he.
Ik vind die Molenaar eigenlijk een beetje een grote zeikerd aan het worden. Hij weet dat wat hij roept populair is en de mensen het goed vinden om te horen, maar zelf doet hij uiteindelijk ook nooit wat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Molenaar is niets meer dan een ordinaire aasgier. Lekker makkelijk scoren over de rug van een ander.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik vind die Molenaar eigenlijk een beetje een grote zeikerd aan het worden. Hij weet dat wat hij roept populair is en de mensen het goed vinden om te horen, maar zelf doet hij uiteindelijk ook nooit wat.
Nee. Maar ik meen het dan ook heel serieus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb je dat gedroomd vannacht of wat?![]()
Omdat Ajax een topclub is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Beetje offtopic hoor, maar bij Ajax hebben we het er alweer over dat KJH, Heitinga, Urby etc weggaan, in de winterstop of na het seizoen, en PSV bindt doorleuk, alsof het niets is, de beste keeper van de wereld aanzich tot 2013.
Waar-om kan Ajax dat soort dingen nou nooit?.
Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken.quote:
Het heden? We staan boven PSV nu.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken.
Omdat ajax een topclub zou zijn kan het zijn beste spelers niet langer aan zich kunnen binden?![]()
![]()
Op basis van het verleden is ajax een topclub, op basis van het heden een tobclub.
Wat kan Ajax er nou aan doen dat Gomes geen ambitie heeft?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Waar-om kan Ajax dat soort dingen nou nooit?.
Geniet er van zo lang als het duurt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het heden? We staan boven PSV nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |