abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55255971
jalalalalalalalaaa nuuuuuhuuullll-zes-tien

ik wil nou echt wel eens die jan-arie op zijn positie tegen een goeie ploeg zien spelen!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 13 december 2007 @ 22:21:15 #202
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_55256362
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:08 schreef Noshiba het volgende:
jalalalalalalalaaa nuuuuuhuuullll-zes-tien

ik wil nou echt wel eens die jan-arie op zijn positie tegen een goeie ploeg zien spelen!
Dat is ook een beetje een fout van Ajax vind ik, je moet spelers uit de jeugd veeeel rustiger brengen.. in kleinere wedstrijden niet meteen in topduels..
pi_55256417
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:21 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje een fout van Ajax vind ik, je moet spelers uit de jeugd veeeel rustiger brengen.. in kleinere wedstrijden niet meteen in topduels..
Hoezo? Staat ie zondag in de basis dan?
  donderdag 13 december 2007 @ 22:26:51 #204
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_55256537
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hoezo? Staat ie zondag in de basis dan?
Wie weet..
Maar ik vind dat dat al jaren fout gaat..
Talenten moesten er meteen staan en konden amper fouten maken.. en dus te veel druk waardoor ze blokkeerde enzo..
Is mijn visie hoor ik ben wel vóór het laten spelen van jeugdspelers, maar gewoon heel rustig brengen..
pi_55256871
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:21 schreef Loserkid het volgende:

[..]

17/18-jarige jongens uit Brazilie staan er ook niet meteen hoor.
pi_55257027
Jan-Arie is over 3 maandjes al wel weer 20.
Vind ik niet extreem jong ofzo...
  donderdag 13 december 2007 @ 22:45:24 #207
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_55257053
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

17/18-jarige jongens uit Brazilie staan er ook niet meteen hoor.
Zeg ik dat?
  donderdag 13 december 2007 @ 22:48:45 #208
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_55257132
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:44 schreef SteveBallmer het volgende:
Jan-Arie is over 3 maandjes al wel weer 20.
Vind ik niet extreem jong ofzo...
Gaat toch prima zo dan?
Dan moet hij wel meer spelen met het eerste maar niet meteen iedere week, en zeker niet meteen in topduels..
Gewoon lekker wedstrijden als Ajax - VVV ofzo laten pakken dit seizoen en volgend jaar meer in het team betrekken..
pi_55257146
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:26 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Is mijn visie hoor ik ben wel vóór het laten spelen van jeugdspelers, maar gewoon heel rustig brengen..
if they're good enough, they're old enough
pi_55257275
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:48 schreef Loserkid het volgende:
Gewoon lekker wedstrijden als Ajax - VVV ofzo laten pakken dit seizoen en volgend jaar meer in het team betrekken..
Daar zijn ze in de eerste seizoenshelft al wel mee bezig. Dat gaat zich hoop ik na de winterstop geleidelijk uitbreiden, maar volgend seizoen mag hij er wat mij betreft vol op in het eerste. Ik dacht ook dat dat de bedoeling van Ajax is.
pi_55258610
laat Jari maar rouleren met Siem.
pi_55258722
Cohen zei op At 5 dat hij zeker naar de rechter zal gaan als ze gaan staken, dus de wedstrijd gaat gewoon door.
AFC AJAX
  vrijdag 14 december 2007 @ 09:27:11 #213
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55262449
quote:
,,Het was heerlijk om met Henk ten Cate te werken. Hij heeft een geweldig oog voor details. Zonder kritiek te hebben op het werk van Mourinho, ik denk dat Chelsea dit seizoen nog erg attractief voetbal gaat spelen.’’
Ajax-speler Edgar Davids in World Soccer.

,,Of ik in de toekomst trainer wil worden? Waarom niet. Soms zie ik trainers aan het werk en vraag ik me af wat ze aan het doen zijn. Ik denk dan dat ik het beter zou kunnen.’’
Nogmaals Davids.

,,Ik had nooit verwacht dat Frank Rijkaard zo’n goede coach zou worden. Hij leek nooit interesse te hebben in dat werk. Maar hij is erg slim, heeft goede trainingsmethoden bedacht en heeft zichzelf omringd met de juiste mensen. Hij is een fantastische ‘people-manager’.’’
Davids.
Frank Rijkaard dus maar?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55262486
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Frank Rijkaard dus maar?
Hiddink schijnt al te komen he.
quote:
'Molenaar beschadigd door onzorgvuldigheid Jaakke'

Keje Molenaar ontkent deze week in Voetbal International dat hij lonkt naar een positie bij Ajax. De oud-international was eerder in Amsterdam in beeld voor de functies van algemeen directeur en voorzitter. Molenaar stelt dat hij in 2005 is benaderd door Ajax-preses John Jaakke, maar dat het niet tot een akkoord kwam. De Volendammer is van mening dat Jaakke ongeschikt is om leiding te geven aan een club als Ajax.

"Een paar jaar geleden werd ik gebeld door John Jaakke, die me vroeg of ik er iets voor voelde directeur te worden", legt Molenaar uit in VI. "Ik wilde wel eens weten wat dat behelsde. Later belde hij me opnieuw en zei: 'Waar gaat je voorkeur naar uit? Naar algemeen of technisch directeur?' Ik zei dat ik dan het liefst algemeen directeur wilde worden. Vervolgens hoorde ik een hele tijd niks, terwijl in de media nogal opzichtig in mijn richting werd gewezen."

Hierna nam de advocaat zelf contact op met Jaakke en vroeg hij om opheldering. "Ik heb hem gezegd dat ik wilde weten wat de bedoeling was. Ik ben naar zijn kantoor gegaan en trof daar een zwaar vermoeide, uitgebluste Jaakke, die verwikkeld was in allerlei privé-sores. Ik heb anderhalf uur met die man gepraat, maar ik denk dat hij amper de helft heeft gehoord. Enkele weken later belde hij met de mededeling dat ik was afgevallen. Want ik had geen leidinggegeven aan een groot bedrijf. Ik heb hem verder succes gewenst met zijn zoektocht."

Wat er vervolgens gebeurde, heeft Molenaar geraakt. "Later hoorde ik dat Maarten Fontein het werd. Daarna vertelde Klaas Nuninga me dat Jaakke beweerde vijf minuten met me te hebben gesproken en toen klaar was. Ik heb nota bene anderhalf uur heel gedetailleerd mijn visie uitgelegd! Daar is kennelijk niks van overgekomen. Ik ben beschadigd door de onzorgvuldige handelwijze van Jaakke, die niet de kwaliteit en het charisma heeft die zijn vereist voor de positie van voorzitter van een grote club als Ajax."

Molenaar vindt zijn vakgenoot dus niet geschikt als voorzitter, maar hij sluit uit dat hij de bestuurder zelf ooit zal opvolgen. "Toen het nieuwe voorzitterschap aan de orde kwam, heb ik meteen gezegd dat ík het in elk geval niet zou worden. Ik zit niet op zo'n functie te wachten, heb een prachtige job als advocaat met leuke klanten en prima collega's."
  vrijdag 14 december 2007 @ 09:30:43 #215
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55262511
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:29 schreef Nashje het volgende:
Hiddink schijnt al te komen he.
Heb je dat gedroomd vannacht of wat?

Dromen zijn bedrog, dat weet je toch?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55262532
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind die Molenaar eigenlijk een beetje een grote zeikerd aan het worden. Hij weet dat wat hij roept populair is en de mensen het goed vinden om te horen, maar zelf doet hij uiteindelijk ook nooit wat.
  vrijdag 14 december 2007 @ 09:39:49 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55262662
Beetje offtopic hoor, maar bij Ajax hebben we het er alweer over dat KJH, Heitinga, Urby etc weggaan, in de winterstop of na het seizoen, en PSV bindt doorleuk, alsof het niets is, de beste keeper van de wereld aanzich tot 2013.

Waar-om kan Ajax dat soort dingen nou nooit? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 december 2007 @ 09:44:10 #218
52871 Blight
Supersized.
pi_55262738
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:31 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik vind die Molenaar eigenlijk een beetje een grote zeikerd aan het worden. Hij weet dat wat hij roept populair is en de mensen het goed vinden om te horen, maar zelf doet hij uiteindelijk ook nooit wat.
Inderdaad. Die Molenaar is niets meer dan een ordinaire aasgier. Lekker makkelijk scoren over de rug van een ander.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55262925
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:30 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heb je dat gedroomd vannacht of wat?
Nee. Maar ik meen het dan ook heel serieus.
pi_55262950
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Beetje offtopic hoor, maar bij Ajax hebben we het er alweer over dat KJH, Heitinga, Urby etc weggaan, in de winterstop of na het seizoen, en PSV bindt doorleuk, alsof het niets is, de beste keeper van de wereld aanzich tot 2013.

Omdat Ajax een topclub is.
  vrijdag 14 december 2007 @ 09:58:50 #221
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55263039
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Omdat Ajax een topclub is.
Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken.

Omdat ajax een topclub zou zijn kan het zijn beste spelers niet langer aan zich kunnen binden?

Op basis van het verleden is ajax een topclub, op basis van het heden een tobclub.
pi_55263155
PSV heeft met Gomes ook geluk gehad dat het een speler is die niet snel van club verwisseld als hij zich eenmaal lekker voelt.
Elke speler met ambitite zou naar een echte topclub willen, hij schijnbaar niet.

Misschien dat ze bij Ajax wel meer spelen met het idee om later naar een Barcelona of Inter te gaan, omdat de sfeer professioneler (harder) is.
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:04:51 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55263166
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:58 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken.

Omdat ajax een topclub zou zijn kan het zijn beste spelers niet langer aan zich kunnen binden?

Op basis van het verleden is ajax een topclub, op basis van het heden een tobclub.
Het heden? We staan boven PSV nu.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55263170
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:

Wat kan Ajax er nou aan doen dat Gomes geen ambitie heeft?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:06:51 #225
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55263214
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het heden? We staan boven PSV nu.
Geniet er van zo lang als het duurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo