Meen je?quote:
(en 2009)quote:Op donderdag 13 december 2007 08:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Meen je?
OT: Rhianna is ook wel mooi geweest voor 2007 (en 2008)
1-4 is niet in de nacht?quote:Op donderdag 13 december 2007 01:24 schreef Sirolf het volgende:
Zo, meteen even de radiorukkers lopen irriteren met nieuws dat ze nog niet weten, en wat ook nog op geen enkele radio-nieuwssite staat.
Nu maar kijken of EA nog met leuke analyses op de proppen komt, maar eerst natuurlijk een pallet afzeikberichten.
[..]
Doen we een apart topic? Dit topic kan toch in SR overvloeien en daarna weer in 3FM?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Per wanneer moeten we met het serious request topic beginnen vinden jullie?
Zondag?
Maandag?
Dinsdag?
Ik heb een combinatietopic gemaakt. Dus feitelijk gaan we gewoon hier verder.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doen we een apart topic? Dit topic kan toch in SR overvloeien en daarna weer in 3FM?
Mwaoch... Cola is slechter lijkt me...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:04 schreef Damnogwattes het volgende:
[..]
Slecht voor de tanden, dat wel.
Een apart topic lijkt me juist onhandig. Ik zou vanaf maandag met de SR-preparty beginnen, als er een topic vol is dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doen we een apart topic? Dit topic kan toch in SR overvloeien en daarna weer in 3FM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |