Heli's zitten aan je mast?quote:
Naast die andere foute cd's van 'mquote:Op donderdag 13 december 2007 14:26 schreef Againzender het volgende:
Robby Valentine?!? Waar heb je die nou weer gevonden Paul
Ik vind 'm mooi!quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was het númmer maar nooit geschreven...
Weet je al meer over wanneer je hier heen komt?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Broekie net aan de lijn gehad. Er is al wel nieuws, maar nog niet of het ook echt door kan gaan, en daarom kan er ook nog niks over verteld worden.
Dat is irritant, want als je mij een beetje kent weet je dat ik er van hou om dingen groots, uitgebreid en vooral heel vaak te vertellen enzo
Huh, over welk nummer ging dit?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi!
Hoewel ik dr mooier vond bij that's live laatst
Natascha Bedingfield - Unwritten (toch?) in akoestische versie.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Huh, over welk nummer ging dit?
Dat wil ik sowieso wel graag, tenzij er voor volledige catering gezorgd wordt, maar daar ga ik voor het gemak even niet vanuit.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet je al meer over wanneer je hier heen komt?
Ik ben zowel woensdag als donderdag vrij dus dat mag geen probleem zijn. Ik wil wel aan iets van een actie meedoen, dus als er verder nog meer is wat ik kan doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat wil ik sowieso wel graag, tenzij er voor volledige catering gezorgd wordt, maar daar ga ik voor het gemak even niet vanuit.
Het gaat met name om de nacht van woensdag op donderdag, als je dan tenminste van plan bent op te blijven, anders houdt dat ook op, en kom ik gewoon 's avonds nog even en smorgens.
Hoofdvoorwaarde is dat ik wel voor volgende week nog iets van geld voor mezelf regel, want momenteel kan ik niet eens doneren aan seriousrequest. Dat moet echter nog wel lukken
Oja. Natascha Beddingfield; lekker om naar te kijken, maar haar muziek vind ik minder.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Natascha Bedingfield - Unwritten (toch?) in akoestische versie.
Precies!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Was dat die versie waar ze zo vals zingt als de gemiddelde kandidaat in de Idols-voorronde?
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:08 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?![]()
En is Gerard echt zo klein?
quote:
\O/quote:Op donderdag 13 december 2007 15:21 schreef teig het volgende:
woei, de weekcd die ik vorige week bij roosmarijn gewonnen heb is binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |