"quote:Op donderdag 13 december 2007 12:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet, die verwijst naar Hawks eigen chatbox @ lichtsnel.
Nick ga ik aanpassen, en die regel over nummers ook.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
- Mijn andere nick (die ik hier niet gebruik) wordt onderaan genoemd.
- De regel 'hoe heette dat ene nummer ook alweer' kan denk ik weg, want dat systeem werkt tijdens de SR meestal niet.
Sja, het idee was om er een serious-request chatbox van te maken, net zoals vorig jaar iedereen op #gielbeelen kwam...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
""
We hebben toch niet voor niet #3fm
De plaatjes ff centreren. Stukken mooierquote:Op donderdag 13 december 2007 10:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
OP voor Serious Request
Op of aanmerkingen?
sorry voor de jpg kwaliteit maar twas anders een groot bestand geworde
Top!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
OP voor Serious Request
Op of aanmerkingen?
sorry voor de jpg kwaliteit maar twas anders een groot bestand geworde
Zoiets? Ik wil ook alleen die van #3fm noemen hoor, maar dit leek mij leuker als boxeigenaarquote:De linkjesBekijk de TV-Stream (Windows Media) (Alternatief 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6). Luisteren in 32 kbps, 96 kbps (Windows Media), 128kbps (MP3) of 64kbps (AAC+). Uitzending terugluisteren (Windows Media)? Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Is FOK! weer traag? Of wil je gewoon chatten met je 3FM-vrienden? Dit jaar is er weer een Serious Request Chatbox (directe IRC link). Ook is er de normale 3FM chatbox, en die vind je hier.
Zo beter?quote:P.S. Wees zo aardig om bij het sluiten van de topic ook even een nieuwe topic te starten d.m.v. deze OP. Alvast bedankt!
OP door WebHawkjuh, afbeeldingen zijn gebaseerd op de normale 3FM SC-OP door Sirolf. Bronnen: FoK Serious Request topicreeks van 2006, Wikipedia, 3FM.nl
Toch wel? Eigenlijk is dat alleen mooi als ik ook (bepaalde delen van de) tekst kan centreren, of beter, complete tabellen kan tekenen (zoals op t.net!11one)quote:Op donderdag 13 december 2007 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De plaatjes ff centreren. Stukken mooier.
Dat bericht komt letterlijk van de 3fm site af... Waar ze nu 3 kwart van het bericht weer hebben weggeknipt...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:21 schreef Sirolf het volgende:
Je hebt het in de OP ook erover dat Coen naar Leuven en Geneve gaat lopen...
Hij gaat niet lopen, maar liften! Stukken makkelijker!
quote:
Leuk hè. "I want candy" is ook leuk.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:32 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand de Veronica-gids gelezen. Staat 2 (of3, weet t niet meer precies) een reportage van Eric Corton in over zijn reis voor SR.
erg leuk inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2007 13:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk hè. "I want candy" is ook leuk.
Hoorde ik laatst nog in Marie Antoinette (metKirsten Dunst
).
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
erg leuk inderdaaduit de tijd dat ik nog een klein ventje zonder bril was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |