Gelukkig kun je er zelf om lachen.quote:Hahaha die PVV is echt goed bezig
Dus linkse stemmers moeten hun kinderen naar een zwarte school sturen?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:58 schreef HarryP het volgende:
Geweldige uitspraak.
Dat geef eens aan dat de links hypokriet is en het naleven van de regels/ideeen graag aan andere over laat.
"Links lullen rechts rijden".
Alsof alleen links dat doetquote:Op donderdag 13 december 2007 09:58 schreef HarryP het volgende:
Geweldige uitspraak.
Dat geef eens aan dat de links hypokriet is en het naleven van de regels/ideeen graag aan andere over laat.
"Links lullen rechts rijden".
Hoe moet hij dat gaan aanvaarden dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:45 schreef ethiraseth het volgende:
Laat Wilders eerst maar eens zonder beveiliging rondlopen. Aanvaarden van de consequenties van je eigen gedrag heet dat. maar nee, daar is hij weer niet toe bereid, maar wel lekker op anderen zeiken.
Wat een onzinnige argumentatie weer. Doodsbedreigingen kunnen nooit een consequentie zijn van je eigen gedrag.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:45 schreef ethiraseth het volgende:
Laat Wilders eerst maar eens zonder beveiliging rondlopen. Aanvaarden van de consequenties van je eigen gedrag heet dat. maar nee, daar is hij weer niet toe bereid, maar wel lekker op anderen zeiken.
Ik snap niet dat mensen hun redding zien in iemand die zoiets voorstelt..quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef IHVK het volgende:
Na zijn pleidooi voor een verbod op de Koran wil Wilders nu artikel 1 uit de Grondwet, het non-discriminatiebeginsel, veranderen. Die wijziging moet het mogelijk maken moslims anders te behandelen dan niet-moslims.
niets, maar ze worden dan ook doorgaans gebruikt door mensen die sowieso niet echt de bedoeling hebben een bijdrage te leveren. Laat staan een zinnige.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:00 schreef AgLarrr het volgende:
P.S. Wat ik mij in 't algemeen even afvraag is hoe woorden zoals "kanker" bijdragen aan een discussie.
Als je voor het generaal pardon bent ben je links. PUNTquote:Op donderdag 13 december 2007 10:33 schreef Nielsch het volgende:
Ergens is het terecht dat de PVV deze vraag stelt, maar ook wel naief. Het gaat al duizenden jaren zo dat politici beleid maken, ambtenaren / soldaten het uitvoeren en dat de gewone burger er last van heeft.
Topicstarter is verder gewoon dom, alsof ChristenUnie en het CDA links zijn.
Het zijn juist de moslins die onze rechtsbeginselen willen afzagen. Daarom moet die groep aangepakt worden.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:31 schreef Argento het volgende:
[..]
niets, maar ze worden dan ook doorgaans gebruikt door mensen die sowieso niet echt de bedoeling hebben een bijdrage te leveren. Laat staan een zinnige.
Maar laat ik dit zeggen: een parlementarier die verklaart dat artikel 1 GW moet worden aangepast zodat wèl gediscrimeerd kan worden (op geloof en afkomst kennelijk) moet met de grootst mogelijke wantrouwigheid worden benaderd. Want dat betekent dus dat iemand die onze democratische rechtsbeginselen aan de wortel wil afzagen, doorgedrongen is tot het parlement en dat is ronduit gevaarlijk.
Je hebt het niet door maar met dit punt bewijs je het gelijk van Geert. In plaats van naar de rechter te stappen zouden moslims hem vermoorden. Dat geeft aan wat voor mensen het zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 12:45 schreef ethiraseth het volgende:
Oh ja, links betekent buitenlanders knuffelen en rechts betekent alle buitenlanders het land uit.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:59 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Als je voor het generaal pardon bent ben je links. PUNT
If you can't do the time, don't do the crime. Mensen hebben het in eigen hand of ze in de bak terecht komen. De ministr roept verder niemand op om in de bijlmerbajes te gaan logeren. Dit slaat dus echt nergens op!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Prima idee ! Zo kunnen we nog wel doorgaan
Minister van Justitie moet in de Bijlmerbajes slapen, weet ie gelijk hoe dat voelt
Minister van Gezondheidszorg op alle wachtlijsten !
Minister van Defensie meevechten in Uruzgan
Noem mij een Islamitische parlementarier die strijdt voor het afschaffen van artikel 1 GW.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:01 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Het zijn juist de moslins die onze rechtsbeginselen willen afzagen. Daarom moet die groep aangepakt worden.
Wat links betreft heb je gelijk. Wat rechts betreft niet. Rechts zegt iedereen is welkom die door de rechter als politieke vluchtelings is aangemerkt.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja, links betekent buitenlanders knuffelen en rechts betekent alle buitenlanders het land uit.![]()
Kun je niet gewoon gezellig op de FP gaan hangen? Dat is meer jou niveau.
De SP is dus een van de meest rechtse partijen van ons land?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:11 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Wat links betreft heb je gelijk. Wat rechts betreft niet. Rechts zegt iedereen is welkom die door de rechter als politieke vluchtelings is aangemerkt.
Klopt. En een asielzoeker die onder het generaal pardon valt in huis nemen.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:30 schreef n0r het volgende:
[..]
Dus linkse stemmers moeten hun kinderen naar een zwarte school sturen?
Niet bepaald. Volgens mij was de SP voor het generaal pardonquote:Op donderdag 13 december 2007 14:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De SP is dus een van de meest rechtse partijen van ons land?
Juist, en laten wij ons daar dan boven stellen en de moslims die inderdaad de rechtsbeginselen willen ondermijnen binnen de grenzen van de wet aanpakken, in plaats ons te verlagen naar het radicale niveau van imams en islamfundamentalisten. Helaas lijkt Gekke Geert dit niet te kunnen en kraamt hij precies dezelfde onzin uit als gestoorde imams met rare ideeen, alleen betrekt hij het op een andere bevolkingsgroep.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:01 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Het zijn juist de moslins die onze rechtsbeginselen willen afzagen. Daarom moet die groep aangepakt worden.
Ondere andere al die mohammeds en ali babba´s die op kanaleneiland wonenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:09 schreef Argento het volgende:
[..]
Noem mij een Islamitische parlementarier die strijdt voor het afschaffen van artikel 1 GW.
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:15 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Niet bepaald. Volgens mij was de SP voor het generaal pardon
Hier kan ik maar een reactie op geven:quote:Op donderdag 13 december 2007 13:59 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Als je voor het generaal pardon bent ben je links. PUNT
Goh, ik wist niet dat die allemaal in de 2de Kamer zatenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Ondere andere al die mohammeds en ali babba´s die op kanaleneiland wonen
Kun jij aantonen dat de SP tegen het generaal pardon was ?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Duik jij anders een in de politieke geschiedenis. De SP kwam in de jaren '80 al met oplossingen waar Fortuyn een aantal jaar geleden mee kwam. Dat was bepaald niet links te noemen. Sterker nog, ze kregen van andere partijen flink de wind van voren wegens hun "rechts-radicale denkbeelden".
Alleen toen de kerstpakketten werden uitgedeeld. Die waren dan ook op mysterieuze wijze verdwenen.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat die allemaal in de 2de Kamer zaten
Doen ze het toch een stuk beter dan ik dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |