En ze sloopten de boel ook niet, en ze waren ook heel lief tegen de politie. Ik snap zelf ook niet waarom ik erover begin eigenlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Die blanke kindertjes riepen geen Hamas Hamsas hoor dat kan ik je garanderen
Die paar marocs-wannabe-meelopers-met-dat-marokkaans-accent-sprekende-losers zoals jij tellen we helaas niet meequote:Op woensdag 12 december 2007 23:25 schreef SuperbDeLux het volgende:
[..]
Riepen wij (blanke kindertjes) anders wel vroeger hoor, bedoelden wij verder HELEMAAL niets mee, maar het riep gewoon lekker. Ga een beetje serieus nemen wat 14-jarige kinderen allemaal roepen..
Waar wij vandaan kwamen had je helemaal geen Marokkanen, ik heb in mijn jeugd één neger in de klas gehad, in groep 8. Daarna nooit meerquote:Op woensdag 12 december 2007 23:28 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Die paar marocs-wannabe-meelopers-met-dat-marokkaans-accent-sprekende-losers zoals jij tellen we helaas niet mee
Dat zijn jouw woorden, ik blijf bij de mijnequote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ze sloopten de boel ook niet, en ze waren ook heel lief tegen de politie. Ik snap zelf ook niet waarom ik erover begin eigenlijk
Je bedoelt met een paar losers als hij een groot deel van de voetbal"supporters" anders dan die van Ajax?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:28 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Die paar marocs-wannabe-meelopers-met-dat-marokkaans-accent-sprekende-losers zoals jij tellen we helaas niet mee
Mag ik daaruit afleiden dat jouw woorden dus zijn dat die paar gekleurde brugpiepers in hun eentje de boel sloopten en onaardig waren tegen de politie, onderwel liedjes over Hamas zingend, terwijl hun blanke evenknieen braaf waren?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, ik blijf bij de mijne
Dat verklaart al waarom daar geen marokkanen kwamen. Die oerhollandse plattelandsjongeren houden over het algemeen niet van andersgekleurdenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef SuperbDeLux het volgende:
[..]
Waar wij vandaan kwamen had je helemaal geen Marokkanen, ik heb in mijn jeugd één neger in de klas gehad, in groep 8. Daarna nooit meerWij waren (en zijn) oerhollandse plattelandsjongens.
Kinderen van 14 hebben of je het nou wel of niet gelooft, geen enkele politieke mening. Wat ze pretenderen te vinden is hooguit wat door groepsdruk geinspireerd imitatiegedrag. Verwacht niet dat zo'n jongen even met een haarfijne (al dan niet salafistische) politieke ideologie op de proppen komt.
Nee het slopen van dingen werd ook door blanke jongeren gedaan. Dit moet ook hard aangepakt worden. Maar hoe erg het slopen van spullen is, het roepen van leuzen als Hamas Hamas Joden aan het gas (en het ook echt menen) dat is toch een paar gradaties erger. Dat toont aan dat totaal buiten de nederlandse samenleving staat en daar schijt aan hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mag ik daaruit afleiden dat jouw woorden dus zijn dat die paar gekleurde brugpiepers in hun eentje de boel sloopten en onaardig waren tegen de politie, onderwel liedjes over Hamas zingend, terwijl hun blanke evenknieen braaf waren?
Klopt als een bus en ik heb nog steeds geen uitgesproken liefde of voorkeur voor "andersgekleurden", maar ik probeer toch echt zoveel mogelijk om iemand niet af te schrijven op uitsluitend zijn huidskleur.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:33 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Dat verklaart al waarom daar geen marokkanen kwamen. Die oerhollandse plattelandsjongeren houden over het algemeen niet van andersgekleurden
Oh, net was juist het slopen en rellen nog een extreme situatie. Nu moet je er ook liedjes bij zingen. Dat deden die Marokkanen die jij aanhaalde ook niet hoor. Dus dat is ook geen extreme situatie bij nader inzien?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Nee het slopen van dingen werd ook door blanke jongeren gedaan. Dit moet ook hard aangepakt worden. Maar hoe erg het slopen van spullen is, het roepen van leuzen als Hamas Hamas Joden aan het gas (en het ook echt menen) dat is toch een paar gradaties erger. Dat toont aan dat totaal buiten de nederlandse samenleving staat en daar schijt aan hebt.
En de bruggertjes op tv meenden het wel? Wanneer is er voor het laatst een Jood vergast door een Marokkaanse middelbare scholier die lid is van Hamas dan?quote:Overigens zijn er ook voetbalsupportters die die leuzen roepen om jullie voor te zijn. Maar die menen dit doorgaans niet dus die vergelijkin gaat niet op
Het verschil is echter dat de politie bij de marokkanen niet durfden/mochten op te treden. Dat is een extreme situatie. Tegen de (blanke) scholieren durfden de politie wel op te treden. Een belangrijk verschil dat je even over het hoofd ziet.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh, net was juist het slopen en rellen nog een extreme situatie. Nu moet je er ook liedjes bij zingen. Dat deden die Marokkanen die jij aanhaalde ook niet hoor. Dus dat is ook geen extreme situatie bij nader inzien?
[..]
En de bruggertjes op tv meenden het wel? Wanneer is er voor het laatst een Jood vergast door een Marokkaanse middelbare scholier die lid is van Hamas dan?
Ik zou nog maar even goed het krantenarchief in duiken als ik jou was......quote:Op woensdag 12 december 2007 23:56 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Het verschil is echter dat de politie bij de marokkanen niet durfden/mochten op te treden. Dat is een extreme situatie. Tegen de (blanke) scholieren durfden de politie wel op te treden. Een belangrijk verschil dat je even over het hoofd ziet.
Lul niet, jij hebt nog nooit een Marokkaan van dichtbij gezien volgens mij. Dit is zo'n klink-klare onzin. Doe anders ook even googlen naar Joden in Marokko, Marokko in de tweede wereld oorlog en naar de politieke banden van Marokko met Israel. Vraag ook eens een willekeurige Marokkaan van boven de 25/30 naar hoe het zit met Joden. Leerzaam, erg leerzaam.quote:Verder moet je de 14-jarigen marokkanen eens in de ogen kijken als je het over de joden hebt. De haat die je ziet vergeet je nooit meer. Docenten die in de brugklas niet durven te praten over de tweede wereld oorlog, zijn geen uitzondering. Kijk, ik zeg niet dat ze een jood zouden vergassen ofzo maar ze voelen wel intense haat jegens de joden.
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zou nog maar even goed het krantenarchief in duiken als ik jou was......
[..]
Lul niet, jij hebt nog nooit een Marokkaan van dichtbij gezien volgens mij. Dit is zo'n klink-klare onzin. Doe anders ook even googlen naar Joden in Marokko, Marokko in de tweede wereld oorlog en naar de politieke banden van Marokko met Israel. Vraag ook eens een willekeurige Marokkaan van boven de 25/30 naar hoe het zit met Joden. Leerzaam, erg leerzaam.
Een archief bestaat niet uit 2 Telegraafberichten. De situatie in Slotervaart bestond niet uit dit ene incident en ook de scholierenrellen bestonden niet uit dit ene incident.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:22 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Ik ben net in het archief voor jou gedoken. Lees en huiver:
AMSTERDAM - Bij het politiebureau aan het August Allabeplein in Amsterdam is het maandagavond even onrustig geweest. De ruiten van het bureau werden ingegooid en in de Jan Tooropstraat is er rond 23.00 uur een auto in vlammen opgegaan.
Door enkele tientallen jongeren werden vernielingen rond het politiebureau aangericht. Een deel van de jongeren is boos op de politie vanwege de dood van Bilal B. Die werd gisteren doodgeschoten in het politiebureau nadat hij twee agenten te lijf was gegaan met een mes.
Na de vernielingen hebben de jongeren zich in de wijk verspreid. Rond middernacht was het rustig, aldus de zegsman. Er zijn geen gewonden gevallen en er zijn nog geen aanhoudingen verricht. Er is veel politie op de been in het stadsdeel om te surveilleren en de orde te handhaven.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ingegooid.html?p=5,1
En het andere:
HILVERSUM - Scholierenvakbond LAKS dient een klacht in tegen de politie omdat die vrijdag „excessief” geweld zou hebben gebruikt tegen demonstrerende scholieren. Dat heeft de organisatie vrijdagavond gemeld. De vakbond dient de aanklacht in naar aanleiding van tientallen klachten van scholieren en tv-beelden die vrijdagavond in diverse actualiteitenprogramma's te zien waren.
Scholieren demonstreerden vrijdag in ongeveer vijftien steden tegen het plan van het ministerie van Onderwijs om leerlingen in het voortgezet onderwijs 1040 uur les te laten volgen per jaar. Met name in Middelburg trad de politie stevig op: agenten sloegen demonstranten met de wapenstok.
Het LAKS roept jongeren op om incidenten van mishandeling die vrijdag plaatsvonden te melden. De organisatie kreeg al tientallen klachten van minderjarige scholieren over blauwe plekken en beschadiging van materiële eigendommen. Volgens de vakbond waren diverse jongeren „ziek van de harde stokslagen in de buik”. Eén scholier is zo hard op het hoofd geslagen dat hij moest worden opgenomen in het ziekenhuis.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_politie.html?p=12,1
Nu jij weer
Oke, hoeveel marokkanen zijn er dan uiteindelijk opgepakt? We weten dat er tientallen scholieren zijn opgepakt.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een archief bestaat niet uit 2 Telegraafberichten. De situatie in Slotervaart bestond niet uit dit ene incident en ook de scholierenrellen bestonden niet uit dit ene incident.
Waar is dat geroepen dan ?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:24 schreef LXIV het volgende:
Maar dat kabinet roept zélf toch dat de Nederlander zijn kinderen op een zwarte of gemengde school moet brengen! Wat is er dan mis met de oproep van Wilders om dat zelf óók te doen?
Dat is meerdere malen geroepen door verschillende politici:quote:Op donderdag 13 december 2007 09:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Waar is dat geroepen dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |