SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................
Mja dat is ook goed. Hoe minder Fryskerbarrels ik hier in Fryslân zie rijden hoe beter het isquote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik zag er gister 1 op Amsterdam Bijlmer Arena op de sneldienst naar Almere
Waarom ook niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet ik die Zweedse Volvo's hier nou weer posten?![]()
Voor deze keer dan. Hebben we meteen wat inhoudelijkheid bij den kop hmmquote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom ook niet.
Die bussen moeten eerst allemaal verbouwd worden. Enkele weken geleden was er al eentje gereed, maar ja misschien vindt xx het nog geen tijd om ze in te zetten of is het toeval dat jij ze nog niet gezien hebt.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog niet één Zuidtangentbus in Utrecht rond zien rijden overigensDie zouden er toch al een week of wat rondrijden?
vinnik ook!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo moeten ze verbouwd worden dan? Utrechters kunnen toch op dezelfde stoeltjes zitten als Amsterdammers? Of denk ik nu te simpel?
Ander uiterlijk en een stadsindeling ipv streekindeling, waarbij de stoelen nieuwe bekleding krijgen.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo moeten ze verbouwd worden dan? Utrechters kunnen toch op dezelfde stoeltjes zitten als Amsterdammers? Of denk ik nu te simpel?
Met de streekindeling was niets mis mee. De capaciteit van de ZT-AG300's is (of was) 45 zit- en 93 staanplaatsen.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ander uiterlijk en een stadsindeling ipv streekindeling, waarbij de stoelen nieuwe bekleding krijgen.
vandaag had ik geen bus :>quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
Zag de 9043 vanochtend op lijn 95, jouw lijntje. Gelukkig deze week ook enkele Fryskers op die lijn gezien
Gaan we nu opscheppen over de wasmachine van Arrivaquote:Op zondag 23 december 2007 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zelfs het materieel bij Arriva is nog schoner
Nee, want Arriva gebruikt ook erg weinig wasmuntjes, zodat het materieel niet al te vaak gewassen wordt.quote:Op zondag 23 december 2007 18:15 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Gaan we nu opscheppen over de wasmachine van Arriva![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 14:38 schreef zwahiel het volgende:
WTN deed een XX Amba 200 bus in de stadsdienst van GVU gisteren. Ze probeerden met een Amba de stadslijn 2 te rijden, maar wel achter de gewone lijn 2. Ook de film klopte, op de bus stond keurig 2 - Museumkwartier.
Dacht dat de huisstijl op bussen in GVU lijnen gehandhaafd bleef. Niet dat we ineens allemaal gare Amba's in Utrecht rond hebben crossen op GVU lijnen!
Ga 's snel weg.
Ik gok dat laatste eigenlijk ja, was straks in de stad zag dezelfde Amba rondrijden maar nu achter lijn 3 aan, toen ik terug kwam bij HC kwam ie weer keurig achter lijntje drie terug gereden. Dus ik vermoed ook zoiets ja. Dan zijn lijn 1, 2 en nu dus 3 al geindexeerd voor InfoXX...quote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Battlefan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE! Geen Amba's in Utrecht! Dat mag niet!![]()
Misschien was het voor InfoXX?
de 7800 serie bedoel je?quote:Op zondag 23 december 2007 20:32 schreef zwahiel het volgende:
Trouwens weet iemand wat er gaat gebeuren met de nieuwe 9000 serie voor GVU, de oude Zuid Targent bussen. Ze zijn inmiddels voor de helft ingestroomd alleen, ze hebben een ander lettertype op de film staan. Is dat een test om te kijken welk het mooiste en best leesbare is, of blijft dat zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |