quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
*knip*
zonder beelden is de muziek best te pruimen blowen
ik ook nietquote:Op woensdag 12 december 2007 21:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Lieke zit niet lekker in haar vel...
De feit dat niemand de liedjes kent (behalve Brian) is heel tragisch.
Eric was er nog.Daarna mochten ze niet meer blowen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Of het was Huub-Lena.. Of die avond dat Huub met Amanda onder de dekens had zitten fozen.. Zoiets was het wel, weet het ook niet meer precies
Daar verbaasde ik me ook al overquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef rooie3 het volgende:
Amanda probeert of het teaserdansje ook op deze muziek lukt.Volgens mij doet ze nog een teaserdansje als de rest polonaise loopt.
Wat maakt het uit,het was in ieder geval weer Huub....quote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Of het was Huub-Lena.. Of die avond dat Huub met Amanda onder de dekens had zitten fozen.. Zoiets was het wel, weet het ook niet meer precies
Ik vind juist dat de beelden zonder de muziek wel gaan!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Mokum020 het volgende:
*knip*
zonder beelden is de muziek best te pruimen blowen
Nou smaken verschillen maar sorry Bob is zeer masterquote:
D'r is trouwens iets goed mis met de blauwe boom, er loopt water uit de piekquote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk om de combi van die nepkerstbomen en stoere, blowende rastafar's.
Bob Marley (vooral dit nummer) zou je echt wel een keer moeten hebben gehoord.. Ik vind zelf dat het bij je muzikale ontwikkeling hoort..quote:
Op Jamaica staan ook kerstbomen hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
Ik lig in een deuk om de combi van die nepkerstbomen en stoere, blowende rastafar's.
tragisch dusquote:
nou ...geen last van....ik was meer van de discoquote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Bob Marley (vooral dit nummer) zou je echt wel een keer moeten hebben gehoord.. Ik vind zelf dat het bij je muzikale ontwikkeling hoort..
Maak me gek, gaat er iets mis met de sneeuwspuwende kerstboom?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D'r is trouwens iets goed mis met de blauwe boom, er loopt water uit de piek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |