Zie welk forum dit is, lees de first post, begrijp de grap.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mensen die niks beter te doen hebben dan zeiken over spelling.![]()
En ook nog een voetballer in zijn avatar.
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mensen die niks beter te doen hebben dan zeiken over spelling.![]()
En ook nog een voetballer in zijn avatar.
Hoe spel je 'iets' -moppie-?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik word altijd geil als een man mij vraagt hoe hij iets moet spellen. Das zo lief![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoe spel je 'iets' -moppie-?![]()
Ergens is het wel triest...Dat je geil wordt van mensen die niet eens weten hoe je 'iets' spelt...
Was het niet platinum?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nee je moet tegenwoordig met een diamond card aankomen zetten![]()
Golddiggers![]()
quote:
Ik ben ook dyslectisch maar dit is wel heel erg idd.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:52 schreef JohnnyH het volgende:
[..]
Zie welk forum dit is, lees de first post, begrijp de grap.
ps, je avatar is stoer
wat zijn jullie flouwquote:Op donderdag 13 december 2007 14:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben ook dyslectisch maar dit is wel heel erg idd.
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:03 schreef GuyFawkes het volgende:
Een laptop kopen en dan vragen of ze naar de wc moet. Als ze ja zegt moet je nee zeggen. Een keltisch volkslied zingen in je blootje werkt niet, soms. Weet je nu genoeg?
Ja.quote:
Jij hebt er vast ook 1 hequote:Op donderdag 13 december 2007 15:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja.
En eigenlijk is het tegenwoordig Centurion (de zwarte). Die overigens wel belachelijk duur is (ik vind 550 euro per jaar al ruim betaald).
Nee, ik schreef dus dat ik die Centurion te duur vond.quote:
aan welke zat je te denken danquote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik schreef dus dat ik die Centurion te duur vond.
Ik heb een platinum en daar ben ik gewoon tevreden mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |