abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:42:32 #241
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55596172
Als ik het goed lees dan mag je 1 dag naar het andere gebied en moet ej voor de andere dagen 10 euro extra betalen. Ik heb hem ook nog even door vertaalmachine gehaad, maar die wordt er ook niet veel wijzer van!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:53:12 #242
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55596354
Je moet dus eenmalig 10 e extra betalen, daarvoor kun je 1 dag in het andere gebied boarden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_55597175
hmpf
Het hele jaar niet geboard.
Nu in de kerstvakantie eindelijk tijd gemaakt om eens een paar uurtjes binnen te gaan boarden (en mijn nieuwe board te proberen). Omdat mijn lief voor het eerst ging boarden druk bezig met wat ik allemaal voor haar moest meenemen, vergeet ik mijn board :S Kom ik natuurlijk pas achter op het moment dat we bij de Uithof (is dat eigenlijk wat?) de parkeerplaats oprijden.

Hoezo stom...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_55610180
Hier de groetjes uit Zell am See. Het is hier erg mooi, maar aan het eind van de dag is het wel erg ijzig. Net mijn board even weggebracht voor een slijpbeurt, is wel zo fijn voor het ijs.

Morgen gaat de camera mee, dus de restaurant-foto komt eraan
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  zaterdag 29 december 2007 @ 09:10:22 #245
72282 360sjors
King of the Hill
pi_55618834
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 11:46 schreef Vanyel het volgende:
hmpf
Het hele jaar niet geboard.
Nu in de kerstvakantie eindelijk tijd gemaakt om eens een paar uurtjes binnen te gaan boarden (en mijn nieuwe board te proberen). Omdat mijn lief voor het eerst ging boarden druk bezig met wat ik allemaal voor haar moest meenemen, vergeet ik mijn board :S Kom ik natuurlijk pas achter op het moment dat we bij de Uithof (is dat eigenlijk wat?) de parkeerplaats oprijden.

Hoezo stom...
Haha LULLLLLLL

Ben ook wel eens bijna mijn bindingen vergeten mee te nemen op vakantie, kwam een mobiele huisgenoot aan te pas om het toch nog te regelen
pi_55619500
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:10 schreef linebear het volgende:
Ben wel benieuwd naar de verhalen over Zell am See...
als het goed is ga ik er in februari ook naar toe.
Het nachtleven in Zell am See is 1000x beter dan in Kaprun. Wij gingen dan ook van Kaprun met de taxi naar Zell am See voor het vertier.
quote:
Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef WaSTeiL het volgende:
Wat kan je nu eigenlijk met zo'n leash van bijvoorbeeld Burton? Een normale leash is veel langer. Ik kreeg deze bij mijn bindingen en gebruik het ondertussen als sleutelhanger, maar wat is de officiele functie?
De leash aan je binding maken door hem ergens doorheen te halen. En dan de leash doorzichzelf heen halen. Daarna met de sluiting aan je schoen vast maken (aan je veters bv).

Werkt hier prima.
pi_55631359
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 12:28 schreef Fugie het volgende:
is hintertux eigelijk wat ? Ben al paar jaar in zillertal aanwezig maar nog nooit op de gletsjer geweest
Beetje late reactie, maar Hintertux is best leuk! Ben er afgelopen jaar in maart een midweekje heengereden en het was mijn eerste Oostenrijkse ervaring. Hintertux heeft zelf een gletsjer dus heeft in principe eeuwige sneeuw. Het is dus NIET de Mölltaler Gletsjer. Hintertux ligt helemaal op het einde van het Zillertal en gedurende de rit erheen kom je bijvoorbeeld langs het welbekende Mayrhofen. De skipas die we hadden, was daar ook geldig en is toch wel een groter walhalla voor snowboarders. De diverse skigebieden zijn helaas niet aan elkaar verbonden waardoor je weer naar beneden moet om met de gratis skibus naar een naastgelegen gebied te gaan. Dat was wel even irritant gezien de 'luxe' ervaringen in Frankrijk waar me zoiets nog nooit was overkomen.

Hintertux heeft ook leuke apres-ski gelegenheden in het dorp en bovenop de piste. Vooral tijdens de Kölsche Woche is het erg leuk met veel gezellige Duitsers! Uitgaan in Mayrhofen en overnachten in Hintertux is overigens wel lastig zonder BOB..

Andere Nederlanders ben ik er trouwens niet tegengekomen. Ook wel eens relaxed voor de verandering...
pi_55638965
Hintertux apresski = Hohenhaus Tenne

Verder prima gebied, echter niet al te groot.
pi_55640151
Beste medefok!kers,

Helaas weet ik waar ik dit precies moet vragen op FOK! dus besloot ik het maar hier te plaatsen.

Eind februari 2008 ga ik met zeven anderen naar Val Thorens (tweede wintersport vakantie). Mijn eerste wintersport ervaring was eind maart 2006, bijna twee jaar geleden. Nu ben ik op zoek naar mijn eerste snowboard en aangezien ik niet zo'n fan ben van afdrukken op een snowboard ben ik op zoek naar een 'blanco' snowboard. Ik wil daarmee mijn eigen snowboard beplakken met promotie/sponsor stickers.

Heeft iemand misschien een idee waar ik zoeits kan vinden voor een mooie prijs? Want ik ben al dagen naar op zoek en ben nog nergens op gestuit. Volgens een medewerker van Inter Sport hier in Hellevoetsluis, heb ik te horen gekregen dat 'Santa Cruz' zo'n board verkoopt. Maar op hun site zie ik hem niet meer en ben dus bang dat deze ook niet meer verkocht wordt.

Kunnen jullie mij misschien meehelpen met zoeken?

Bedankt,

WRNL
pi_55640865
Hallo!

vanmiddag na 2 jaar makro-snowboards deze maar eens gekocht! Incl. Flite 2 bindingen

Dinsdag naar St. Johann in Tirol, iemand ervaring mee? Qua sneeuw is het niet veel op het moment helaas...
  zondag 30 december 2007 @ 01:07:44 #251
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_55641698
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:43 schreef MaatjeTho het volgende:
Hallo!

vanmiddag na 2 jaar makro-snowboards deze maar eens gekocht! Incl. Flite 2 bindingen
[ afbeelding ]

Dinsdag naar St. Johann in Tirol, iemand ervaring mee? Qua sneeuw is het niet veel op het moment helaas...
Ik vind dat wel een gaaf bordje, maar je hebt 'm vast niet in die lengte 144
Flite 2 zijn Flow bindingen?

Poederalert: http://www.versesneeuw.com/?p=145
Age of fruity enlightenment!
pi_55645800
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:21 schreef WRNL het volgende:
een 'blanco' snowboard. Ik wil daarmee mijn eigen snowboard beplakken met promotie/sponsor stickers.
Als je hem toch gaat beplakken maakt het natuurlijk ook niet uit wat er onder zit
  zondag 30 december 2007 @ 11:36:28 #253
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55647319
quote:
Op zondag 30 december 2007 00:21 schreef WRNL het volgende:
Beste medefok!kers,

Helaas weet ik waar ik dit precies moet vragen op FOK! dus besloot ik het maar hier te plaatsen.

Eind februari 2008 ga ik met zeven anderen naar Val Thorens (tweede wintersport vakantie). Mijn eerste wintersport ervaring was eind maart 2006, bijna twee jaar geleden. Nu ben ik op zoek naar mijn eerste snowboard en aangezien ik niet zo'n fan ben van afdrukken op een snowboard ben ik op zoek naar een 'blanco' snowboard. Ik wil daarmee mijn eigen snowboard beplakken met promotie/sponsor stickers.

Heeft iemand misschien een idee waar ik zoeits kan vinden voor een mooie prijs? Want ik ben al dagen naar op zoek en ben nog nergens op gestuit. Volgens een medewerker van Inter Sport hier in Hellevoetsluis, heb ik te horen gekregen dat 'Santa Cruz' zo'n board verkoopt. Maar op hun site zie ik hem niet meer en ben dus bang dat deze ook niet meer verkocht wordt.

Kunnen jullie mij misschien meehelpen met zoeken?

Bedankt,

WRNL
Misschien een rare vraag, maar wil je een board die geschikt voor je is om op te boarden of wil je gewoon een kaal board die totaal niet voor je geschikt is?

Ik zou persoonlijk eerder kijken naar een board die voor jou geschikt is en waar je je lekker op kunt uitleven en waar je voor je gevoel er dan wat minder blits uitziet. Uiteindelijk zie je er toch veel blitser uit als je beetje mooie moves maakt.

Maar goed dat is mijn mening..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  zondag 30 december 2007 @ 12:00:18 #254
71115 Rnej
I walk the line
pi_55647779
zeau, net terug uit valfrejus .. lekker gepoederd en whatnot.. foto's komen gauw

hoeist hier dan met de rest?
pi_55651992
quote:
Op zondag 30 december 2007 01:07 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een gaaf bordje, maar je hebt 'm vast niet in die lengte 144
Flite 2 zijn Flow bindingen?

Poederalert: http://www.versesneeuw.com/?p=145
Jup is Flow
350 euro bij mekaar.
pi_55654800
quote:
Op zondag 30 december 2007 09:01 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Als je hem toch gaat beplakken maakt het natuurlijk ook niet uit wat er onder zit
Hoezo niet? Dan moet ik de snowboard opschuren en dan overspuiten in wit of zwart. Ik wil het liefst geen moeite voor doen!
pi_55655857
Kan ik in de OP?

unioz - Marc
Stats: 185cm, 75kg, 46 (12), 1990
Boards: Bataleon Goliath 161W
Binding: Burton P1 (2007)
Schoen: Protest (2007)
Goggle: Uvex
Protectie: RED HI-FI
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_55661960
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:40 schreef WRNL het volgende:

[..]

Hoezo niet? Dan moet ik de snowboard opschuren en dan overspuiten in wit of zwart. Ik wil het liefst geen moeite voor doen!
[cynisch]
Wil je een snowboard om mee in de kroeg te pronken? Misschien kun je dan beter naar de Praxis gaan
[/cynisch]

Nee ff serieus, waarom zou je een blanco board willen? Misschien als tweede board erbij voor de sier.. maar het lijkt me ook nuttiger een board te kopen dat goed bij jouw stijl en ervaring past en dat als belangrijkste criterium te nemen..
pi_55664532
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:40 schreef WRNL het volgende:
Hier, een board dat heel erg zwart is:

Verder, als je een sticker ergens op plakt, zie je niet meer wat er onder zit, dus maakt het ook nog maar weinig uit wat er onder zat.

En trouwens, anders beplak je eerst het hele board met een witte (of zwarte) kleur en daar boven op breng je je zelf verzonnen bloemetjes motief aan.

Want het opschuren van de bovenlaag van je board lijkt me nu niet geheel de bedoeling.
pi_55665532
Iemand al eens in Slovenië geweest om te snowboarden?
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_55665773
Ik ben op zoek naar een snowboard voor een redelijk startende (niet geheel beginner, bochten gaat prima, beginnend carven, kleine bultjes, soms 180) boarder, die zeer binnekort wil beginnen met snowboarden, echt als sport. Dat wil zeggen, wekelijks naar Snowworld Landgraaf, en dan vooral de freestyle richting in..Ik kan zeggen dat ik een behoorlijke aanleg voor sport heb, dus ik moet er flinke progressie op kunnen maken en het moet niet een té instapboard zijn.

Ik ben dus op zoek naar een boardje die zeer freestylegericht is, om lekker mee te jibben & railen, maar ook met voldoende pop om te springen. Ik heb het liefst een Sintered Base, dat is een stuk meer geschikt voor indoor is mij laatst vertelt..

Budget is geen probleem..

Alvast bedankt!

Luc

Budget is er niet, prijs maakt niet uit.
Lucky-Luc, schiet sneller dan zijn schaduw...
pi_55666195
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:39 schreef Lucky-Luc het volgende:
Ik ben op zoek naar een snowboard voor een redelijk startende (niet geheel beginner, bochten gaat prima, beginnend carven, kleine bultjes, soms 180) boarder, die zeer binnekort wil beginnen met snowboarden, echt als sport. Dat wil zeggen, wekelijks naar Snowworld Landgraaf, en dan vooral de freestyle richting in..Ik kan zeggen dat ik een behoorlijke aanleg voor sport heb, dus ik moet er flinke progressie op kunnen maken en het moet niet een té instapboard zijn.

Ik ben dus op zoek naar een boardje die zeer freestylegericht is, om lekker mee te jibben & railen, maar ook met voldoende pop om te springen. Ik heb het liefst een Sintered Base, dat is een stuk meer geschikt voor indoor is mij laatst vertelt..

Alvast bedankt!

Luc

lengte, gewicht, schoenmaat?
  zondag 30 december 2007 @ 22:51:35 #263
71115 Rnej
I walk the line
pi_55666209
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:39 schreef Lucky-Luc het volgende:

Alvast bedankt!

Luc

een sintered base is weer niet zo lekker als je veel gaat railen...
meer onderhoud en vaker waxen... aan de andere kant heb je flink wat meer snelheid voor de kickers...
(een extruded base kan je zonder te waxen toch nog okay laten glijden.... maar is overall gezien een stukje langzamer dan sintered)

een allround parkplankje heb je in vele soorten en maten...

burton twin
bataleon evil twin
Forum youngblood
etc

ga naar de shop met dit verhaal en kijk wat ze hebben liggen.... --> TESTEN!!!
pi_55679992
Ik ben 182cm lang, weeg 68 kilo en heb schoenmaat 42½...

Hoe is de Imperium Nico Watier? Dit is een supermooi board, en lijkt me ook aardig geschikt. Misschien iets te stijf, en iets te smal?

Alvast bedankt,

Luc van der Tuin
Lucky-Luc, schiet sneller dan zijn schaduw...
pi_55696226
Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst. We zijn zojuist terug van een avondje Zell am See. Heerlijk gegeten bij een Italiaan, even de kroeg in en tot 00:00 op het dorpsplein gestaan met heel veel man. Echt supergezellig en om het plaatje helemaal romatisch te maken heeft het ook nog heel de avond gesneeuwd. Echt beter kan het niet worden.

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:23:11 #266
71115 Rnej
I walk the line
pi_55700547
nice.

Iemand een T6 kopen?
pi_55701316
Ziet er goed uit. Maar het lijkt wel het pleintje van Kaprun ? ?
pi_55701606
Gezellig pleintje, en zo te zien hadden jullie het ook naar de zin ! En nog pow ook !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:41:55 #269
71115 Rnej
I walk the line
pi_55701858
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:10 schreef Kentaro het volgende:
Ziet er goed uit. Maar het lijkt wel het pleintje van Kaprun ? ?
pleintje van kaprun ziet er anders uit hoor

en zell / kaprun is sowieso 1 pot nat .. kan je struikelen die afstand
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:43:32 #270
71115 Rnej
I walk the line
pi_55705152
ennnn eindelijk wat wintersportfotooooows van rnej

Tailpress

Offpiste.. .de dag ervoor was t amper verspoord daar... later meer fotos daarvan (heeft iemand anders die ik pas over een week weer zie...)

JP Walker pose....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')