Ik vind dat wel een gaaf bordje, maar je hebt 'm vast niet in die lengte 144quote:Op zondag 30 december 2007 00:43 schreef MaatjeTho het volgende:
Hallo!
vanmiddag na 2 jaar makro-snowboards deze maar eens gekocht! Incl. Flite 2 bindingen
[ afbeelding ]
Dinsdag naar St. Johann in Tirol, iemand ervaring mee? Qua sneeuw is het niet veel op het moment helaas...
Als je hem toch gaat beplakken maakt het natuurlijk ook niet uit wat er onder zitquote:Op zondag 30 december 2007 00:21 schreef WRNL het volgende:
een 'blanco' snowboard. Ik wil daarmee mijn eigen snowboard beplakken met promotie/sponsor stickers.
Misschien een rare vraag, maar wil je een board die geschikt voor je is om op te boarden of wil je gewoon een kaal board die totaal niet voor je geschikt is?quote:Op zondag 30 december 2007 00:21 schreef WRNL het volgende:
Beste medefok!kers,
Helaas weet ik waar ik dit precies moet vragen op FOK! dus besloot ik het maar hier te plaatsen.
Eind februari 2008 ga ik met zeven anderen naar Val Thorens (tweede wintersport vakantie). Mijn eerste wintersport ervaring was eind maart 2006, bijna twee jaar geleden. Nu ben ik op zoek naar mijn eerste snowboard en aangezien ik niet zo'n fan ben van afdrukken op een snowboard ben ik op zoek naar een 'blanco' snowboard. Ik wil daarmee mijn eigen snowboard beplakken met promotie/sponsor stickers.
Heeft iemand misschien een idee waar ik zoeits kan vinden voor een mooie prijs? Want ik ben al dagen naar op zoek en ben nog nergens op gestuit. Volgens een medewerker van Inter Sport hier in Hellevoetsluis, heb ik te horen gekregen dat 'Santa Cruz' zo'n board verkoopt. Maar op hun site zie ik hem niet meer en ben dus bang dat deze ook niet meer verkocht wordt.
Kunnen jullie mij misschien meehelpen met zoeken?
Bedankt,
WRNL
Jup is Flowquote:Op zondag 30 december 2007 01:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een gaaf bordje, maar je hebt 'm vast niet in die lengte 144![]()
Flite 2 zijn Flow bindingen?
Poederalert: http://www.versesneeuw.com/?p=145
Hoezo niet? Dan moet ik de snowboard opschuren en dan overspuiten in wit of zwart. Ik wil het liefst geen moeite voor doen!quote:Op zondag 30 december 2007 09:01 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Als je hem toch gaat beplakken maakt het natuurlijk ook niet uit wat er onder zit
[cynisch]quote:Op zondag 30 december 2007 15:40 schreef WRNL het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan moet ik de snowboard opschuren en dan overspuiten in wit of zwart. Ik wil het liefst geen moeite voor doen!
Hier, een board dat heel erg zwart is:quote:Op zondag 30 december 2007 15:40 schreef WRNL het volgende:
Hoezo niet? Dan moet ik de snowboard opschuren en dan overspuiten in wit of zwart. Ik wil het liefst geen moeite voor doen!
lengte, gewicht, schoenmaat?quote:Op zondag 30 december 2007 22:39 schreef Lucky-Luc het volgende:
Ik ben op zoek naar een snowboard voor een redelijk startende (niet geheel beginner, bochten gaat prima, beginnend carven, kleine bultjes, soms 180) boarder, die zeer binnekort wil beginnen met snowboarden, echt als sport. Dat wil zeggen, wekelijks naar Snowworld Landgraaf, en dan vooral de freestyle richting in..Ik kan zeggen dat ik een behoorlijke aanleg voor sport heb, dus ik moet er flinke progressie op kunnen maken en het moet niet een té instapboard zijn.
Ik ben dus op zoek naar een boardje die zeer freestylegericht is, om lekker mee te jibben & railen, maar ook met voldoende pop om te springen. Ik heb het liefst een Sintered Base, dat is een stuk meer geschikt voor indoor is mij laatst vertelt..
Budget is geen probleem..
Alvast bedankt!
Luc
Budget is er niet, prijs maakt niet uit.
een sintered base is weer niet zo lekker als je veel gaat railen...quote:Op zondag 30 december 2007 22:39 schreef Lucky-Luc het volgende:
Ik ben op zoek naar een snowboard voor een redelijk startende (niet geheel beginner, bochten gaat prima, beginnend carven, kleine bultjes, soms 180) boarder, die zeer binnekort wil beginnen met snowboarden, echt als sport. Dat wil zeggen, wekelijks naar Snowworld Landgraaf, en dan vooral de freestyle richting in..Ik kan zeggen dat ik een behoorlijke aanleg voor sport heb, dus ik moet er flinke progressie op kunnen maken en het moet niet een té instapboard zijn.
Ik ben dus op zoek naar een boardje die zeer freestylegericht is, om lekker mee te jibben & railen, maar ook met voldoende pop om te springen. Ik heb het liefst een Sintered Base, dat is een stuk meer geschikt voor indoor is mij laatst vertelt..
Budget is geen probleem..
Alvast bedankt!
Luc
Budget is er niet, prijs maakt niet uit.
pleintje van kaprun ziet er anders uit hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:10 schreef Kentaro het volgende:
Ziet er goed uit. Maar het lijkt wel het pleintje van Kaprun ? ?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:28 schreef GenesiZ het volgende:
Het was echt het pleintje van Zell hoor. Echt supergezellig en veel vuurwerk en drank
![]()
Leuke press RnejDie piste komt me wel bekend voor, rechts daarvan is toch dat restaurantje
Hey Geert, het PVV topic is niet in Sport.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:36 schreef ASroma het volgende:
waren er nog veel arabieren in zell am see dan? in de zomer stikt het er van de burka's
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef FlowDesign het volgende:
Bij een echt vette press is het toch het idee dat je 1 hand achter je op de grond krijgt?Niet dat ik dat ooit geprobeerd heb ofzo
P1 of P1 SZ ?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:49 schreef unioz het volgende:
vandaag mijn P1 bindingen binnen gekregen![]()
nu nog een plaats/tijd vinden om te gaan shredden
zit een plastic cilindertje aan bij de ratchet met een touwtje eraanquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
P1 of P1 SZ ?
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe die SZ binding nou precies werkt.
Owzo, nja ik houd het voorlopig wel gewoon bij ratelenquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
zit een plastic cilindertje aan bij de ratchet met een touwtje eraan
als je dat aantrekt is het t zelfde als dat je de ratchet/gesp aanratelt... alleen nu kan je dus vet hard 1 ruk aan t touwtje geven en zit je in 1x vast
Zo dus! en het werkt superfijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:42 schreef Rnej het volgende:
[..]
zit een plastic cilindertje aan bij de ratchet met een touwtje eraan
als je dat aantrekt is het t zelfde als dat je de ratchet/gesp aanratelt... alleen nu kan je dus vet hard 1 ruk aan t touwtje geven en zit je in 1x vast
Moeten we snel weer eens doen!quote:
Waarom sta je daar stil man! Boarden zal je!quote:
ik glij daar wel hoor... maarreh... tis niet bepaald een zwarte piste zoals je kan zienquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:54 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Waarom sta je daar stil man! Boarden zal je!
Vraag me af waar de sneeuw-regen grens zal liggen... 2100meter staat er voor in frankrijk, lijkt me wel erg hoogquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:35 schreef FlowDesign het volgende:
Lezen: http://www.versesneeuw.com/?p=149
Ik ben zeer benieuwd wat ons te wachten staat vanaf zondag in Val Tho (en de rest v/d Alpen)
daaaaamn.....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:58 schreef _Arthur het volgende:
Hot news, laserguns op pistes Zwitserland moeten ongelukken door snelheid gaan beperken: http://travel.timesonline(...)l/article3134330.ece
Belachelijke maatregelen, lees ook de comments.
Denk 't niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:14 schreef WaSTeiL het volgende:
Dit bericht komt elk jaar weer omhoog. Ik kan me herinneren dat dit vorig jaar ook voorbij gekomen is. Lijkt mij een beetje broodje aap verhaal.
Als ze dan dezelfde boetes gaan rekenen als voor verkeersovertredingen dan kan je je lol opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:29 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Denk 't niet.
Hier nog een paar links die daar over gaan.
http://www.epochtimes.de/articles/2008/01/04/219714.html
http://www.swissinfo.org/ger/schweiz/detail/SUVA_wertet_Radarkontrollen_auf_Skipisten_als_Erfolg.html?siteSect=113&sid=8591194&cKey=1199447466000&ty=ti&positionT=5
Deze twee links nuanceren het andere bericht wel. Aangezien het om speciale dagen gaat waarbij men kennelijk de snelheid gaat meten en de remweg. Ik denk dat het initieel een bewustheids campagne is. Maar reken er maar op dat over een paar jaar het werkelijkheid is en je gewoon mag afrekenen.
kan nooit, je kan niet iedereen vertellen dat ze 50 km/u max mogen, niet iedereen op de piste heeft een gps unit in z'n zak zitten....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:15 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Als ze dan dezelfde boetes gaan rekenen als voor verkeersovertredingen dan kan je je lol op
... hoe doe je dat? je kan daar alleen maar rechtdoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:17 schreef Fugie het volgende:
volgende week mijn nieuwe boardje uittesten inrucphen
i know, maar rechtdoor is nog altijd beter dan stilstaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
... hoe doe je dat? je kan daar alleen maar rechtdoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |