Dat wel natuurlijk! Er is daar immers een immens groot parkeerterreinquote:Op woensdag 12 december 2007 15:51 schreef Kaneel het volgende:
Dus ik ga niet echt die enge rotweg op bij stadion galgenwaard meteen?
zolang je goed naar de instructeur luistert....quote:Op woensdag 12 december 2007 15:47 schreef Kaneel het volgende:
Morgen heb ik een intest en een daarna een rijles, ik ga gelijk de weg op. Ik vind het best wel eng eigenlijk. Iemand tips? En is het wel verstandig om oxazepam te gebruiken tijdens het rijden?
Waarom moet je dan een speciaal examen doen?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:53 schreef Djep het volgende:
[..]
zolang je goed naar de instructeur luistert....
Ik deed stoned examen, en had vast nog een alcoholpercentage in mijn bloed. Eindresultaat: geslaagd met vlag en wimpel.
Oh ja , ik denk dat ik die avond ervoor nog lorazepam heb gehad. Maar ach. Je moet die oxazepam alleen niet aan die knakker vertellen, want dan moet je een speciaal examen doen, geloof ik.
mmmm oxazepam
Liefje, hij moet niet afrijden hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 15:59 schreef AcidBurner het volgende:
Krui^p op tijd in je bedje... zorg dat je goed uitgeslapen bent. Pas op voor valstrikken (Voorrag verlenen waar er geen is, geen voorrang verlenen waar er wel eens is etc etc ) ... Als je al weet waar ongeveer je gaat rjiden, doe dan die toer vandaag al een keer.
En wat je ook mag doen, blijf rustig!!! Kijk genoeg in je achteruitkijkspiegel, geef goed richting aan, hou je aan de snelheid... je kent het wel.
Gaat zeker lukken! Veel succes, hou ons op de hoogte!!
Had het snel snel gelezenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Liefje, hij moet niet afrijden hoor
ivm die medicatie. Dan moet je gekeurd worden door een arts, enzo. Het fijne weet ik er niet van...Ik weet wel dat je altijd moet zwijgen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:55 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Waarom moet je dan een speciaal examen doen?
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:47 schreef Kaneel het volgende:
Morgen heb ik een intest en een daarna een rijles, ik ga gelijk de weg op. Ik vind het best wel eng eigenlijk. Iemand tips? En is het wel verstandig om oxazepam te gebruiken tijdens het rijden?
Dat ligt er maar aan, ik moest meteen alles doen, en na een half uur al de snelweg op.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:50 schreef Falco het volgende:
Je hoeft nog niet meteen te weten hoe je moet remmen (doet de instructeur) en schakelen (doet ook de instructeur!)
Inderdaad. Ik moest na 20 minuten al examen doen!quote:Op woensdag 12 december 2007 16:06 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan, ik moest meteen alles doen, en na een half uur al de snelweg op.
Klopt, als je remt vinden ze je niet geschikt en kun je je rbw NIET halen.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NIET REMMEN, MAAR DAN OOK NIET REMMEN!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |