abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 15:47:51 #1
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_55219255
Morgen heb ik een intest en een daarna een rijles, ik ga gelijk de weg op. Ik vind het best wel eng eigenlijk. Iemand tips? En is het wel verstandig om oxazepam te gebruiken tijdens het rijden?
pi_55219303
Ik gebruikte zelf altijd wat valeriaan met een paar borreltjes. Voor het afrijden had ik wat lijntjes coke om lekker gefocused te blijven.
Secrets never die. Only people.
  woensdag 12 december 2007 @ 15:50:22 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_55219314
Het valt reuze mee. Een goede instructeur laat je alleen gas geven en wat sturen en doet dat eerst vooral op een parkeerterreintje. Je hoeft nog niet meteen te weten hoe je moet remmen (doet de instructeur ) en schakelen (doet ook de instructeur!)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 12 december 2007 @ 15:51:11 #4
159879 Kaneel
dé smaakmaker
pi_55219330
Dus ik ga niet echt die enge rotweg op bij stadion galgenwaard meteen?
pi_55219351
Lees de gebruiksaanwijzing van je Oxazepam eens.

Je wordt heus niet in die auto gezet en zie maar hoe het werkt. Bij mij ging het in stapjes. Eerst het gaspendaal en sturen. En daarna leren schakelen. Als je er eenmaal inzit is het een kunstje van niks.
  woensdag 12 december 2007 @ 15:52:36 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_55219369
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:51 schreef Kaneel het volgende:
Dus ik ga niet echt die enge rotweg op bij stadion galgenwaard meteen?
Dat wel natuurlijk! Er is daar immers een immens groot parkeerterrein .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_55219390
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:47 schreef Kaneel het volgende:
Morgen heb ik een intest en een daarna een rijles, ik ga gelijk de weg op. Ik vind het best wel eng eigenlijk. Iemand tips? En is het wel verstandig om oxazepam te gebruiken tijdens het rijden?
zolang je goed naar de instructeur luistert....
Ik deed stoned examen, en had vast nog een alcoholpercentage in mijn bloed. Eindresultaat: geslaagd met vlag en wimpel.
Oh ja , ik denk dat ik die avond ervoor nog lorazepam heb gehad. Maar ach. Je moet die oxazepam alleen niet aan die knakker vertellen, want dan moet je een speciaal examen doen, geloof ik.

mmmm oxazepam
pi_55219427
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:53 schreef Djep het volgende:

[..]

zolang je goed naar de instructeur luistert....
Ik deed stoned examen, en had vast nog een alcoholpercentage in mijn bloed. Eindresultaat: geslaagd met vlag en wimpel.
Oh ja , ik denk dat ik die avond ervoor nog lorazepam heb gehad. Maar ach. Je moet die oxazepam alleen niet aan die knakker vertellen, want dan moet je een speciaal examen doen, geloof ik.

mmmm oxazepam
Waarom moet je dan een speciaal examen doen?
pi_55219442
Ik zal mn prullebak even binnen halen, dank je voor de waarschuwing.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55219475
Ik mocht alleen sturen de eerste les
Lambo of Rekt
pi_55219502
Vertrouw gewoon op je instructeur.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55219523
Kruip op tijd in je bedje... zorg dat je goed uitgeslapen bent. Pas op voor valstrikken (Voorrang verlenen waar er geen is, geen voorrang verlenen waar er wel eens is etc etc ) ... Als je al weet waar ongeveer je gaat rjiden, doe dan die toer vandaag al een keer.

En wat je ook mag doen, blijf rustig!!! Kijk genoeg in je achteruitkijkspiegel, geef goed richting aan, hou je aan de snelheid... je kent het wel.

Gaat zeker lukken! Veel succes, hou ons op de hoogte!!

(sorry dacht dat je examen moest doen... niet dus)
  woensdag 12 december 2007 @ 16:00:06 #13
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_55219549
Koppeling op laten komen in de 1….
Bereid je maar goed voor!!
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_55219567
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:59 schreef AcidBurner het volgende:
Krui^p op tijd in je bedje... zorg dat je goed uitgeslapen bent. Pas op voor valstrikken (Voorrag verlenen waar er geen is, geen voorrang verlenen waar er wel eens is etc etc ) ... Als je al weet waar ongeveer je gaat rjiden, doe dan die toer vandaag al een keer.

En wat je ook mag doen, blijf rustig!!! Kijk genoeg in je achteruitkijkspiegel, geef goed richting aan, hou je aan de snelheid... je kent het wel.

Gaat zeker lukken! Veel succes, hou ons op de hoogte!!
Liefje, hij moet niet afrijden hoor
pi_55219587
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Liefje, hij moet niet afrijden hoor
Had het snel snel gelezen Volgende keer let ik beter op ... Maar die tips zijn nog altijd valid voor later dan

bedankt bubblie...
pi_55219642
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:55 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Waarom moet je dan een speciaal examen doen?
ivm die medicatie. Dan moet je gekeurd worden door een arts, enzo. Het fijne weet ik er niet van...Ik weet wel dat je altijd moet zwijgen.
Die vraag krijg je toch ook bij examenaanvraag? Gebruikt u medicijnen?
pi_55219662
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:47 schreef Kaneel het volgende:
Lijkt me niet.
In PTA is trouwens een centraal rijlessen-topic, kijk daar eens
  woensdag 12 december 2007 @ 16:06:13 #18
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_55219690
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:50 schreef Falco het volgende:
Je hoeft nog niet meteen te weten hoe je moet remmen (doet de instructeur ) en schakelen (doet ook de instructeur!)
Dat ligt er maar aan, ik moest meteen alles doen, en na een half uur al de snelweg op.
pi_55219750
NIET REMMEN, MAAR DAN OOK NIET REMMEN!!!!!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_55219770
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:06 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Dat ligt er maar aan, ik moest meteen alles doen, en na een half uur al de snelweg op.
Inderdaad. Ik moest na 20 minuten al examen doen!
pi_55219793
Blijf op je eigen rij helft
  woensdag 12 december 2007 @ 16:18:22 #23
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_55220024
Ik mocht eerst een dag op een circuitje crossen
Leren ze je alles en daarna de volgende dag rund fahren in Breda
Al moest ik wel eerst me theorie gehaald hebben mocht ik aan de slag gaan toen...

Op de eerst les dag tijdens het rondrijden wel een instinker gehad, moest ik alle borden opnoemen, noem ik er zo 1 op: dat je er niet in mag. Rijd ik er alsnog in.. die leraar zo doen ze allemaal maar de meeste zien het bordje niet maar jij wel
Overigens reed er een busje vlakvoor mij wel door
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_55220044
Laat je koppeling gewoon heel relaxed opkomen en je motor slaat niet af Of je laat hem heel snel opkomen maar dan moet je ook wat meer gas geven en dan rij je met wheelspin weg (L)
pi_55220101
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
NIET REMMEN, MAAR DAN OOK NIET REMMEN!!!!!
Klopt, als je remt vinden ze je niet geschikt en kun je je rbw NIET halen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')