Je hebt definitief 3 jaar gekregen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wel zondag 16 december 2010 dan he, dan ga ik ook!
Nee nog niet, maar ze zijn (expres) niet zo snel bij de KNVB en laten het expres tot na zondag duren...quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je hebt definitief 3 jaar gekregen?
Maar in 2010 speelt PSV in de Jupiler league dus dat kan nietquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wel zondag 16 december 2010 dan he, dan ga ik ook! [afbeelding]
Je hebt een stadionverbod? Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ze zijn (expres) niet zo snel bij de KNVB en laten het expres tot na zondag duren...
Zal best, maar kom dat met zuivere argumenten en niet met deze kul die nou in dat bericht werd gezegd. Of agenten het recht etc. vind ik niet zo heel interessant, ik vind alleen wel dat je met goede argumenten moet komen.quote:
Waarom krijg je dan een stadionverbod en niet een straatverbod van 100 meter?quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:15 schreef Bananenman het volgende:
Ik deed juist heel voorzichtig en zachtjes met ze [ afbeelding ]
GVDquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Radio 1 zegt dat de Burgemeesters hebben besloten en er geen topduels zijn dit weekend!
KUTHOEREN
quote:***************************************
Topduels eredivisie gaan niet door
` De topduels in de eredivisie gaan dit
weekeinde niet door.De burgemeesters
van Amsterdam en Rotterdam hebben dat
besloten vanwege de politie-acties voor
een betere cao.
Het gaat om de wedstrijden Feyenoord-
AZ,die voor vanavond op het programma
stond,en Ajax-PSV,die morgen zou worden
gespeeld.