Accepted.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses!!
Je bent te goed voor deze wereldquote:
Beide, ga samen in therapie en schrijf daar een half a4tje over hier.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:17 schreef HansU het volgende:
iedere dag lees ik de blog van een kennis van me. Dat meisje schrijft dagelijks een blog van ongeveer een half a4-tje. Afglopen 3 maanden heeft ze absoluut niets meegemaakt, moet ik nu medelijden hebben met haar of medelijden met mezelf omdat ik het nog steeds lees?
Die moeten er ook zijn anders is er niemand om te bashen natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 09:18 schreef Loontjah het volgende:
Pff kom ik aan als newbie
Ik als oldbie heb er maar gemiddeld 2 per dag.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:18 schreef Loontjah het volgende:
Pff kom ik aan als newbie met 3 per dag
Uit 2000quote:Op donderdag 13 december 2007 09:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik als oldbie heb er maar gemiddeld 2 per dag.
heb ik ook al gezien, prima vermakende filmquote:Op woensdag 12 december 2007 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Spongebob Hardstylepants![]()
ik ben naar Hitman geweest gisteravond, super film, viel me echt 100% mee![]()
en goedenavond
Heb je aardig doorgeredenquote:Op donderdag 13 december 2007 09:22 schreef HansU het volgende:
[..]
heb ik ook al gezien, prima vermakende film
Schieten, tieten en een helikopter
Gister ging ik ook nog naar de bios, om 21.30 stond ik met een vriend nog bij het Serverpark in Hoofdorp, een half uur later stonden we voor de Pathé op Rotterdam zuid. Kijken we daar op het bord wat er draait... hebben we alles al gezien
Voor niks erg gehaast.
Toffe bios film dusquote:
abosuluut niet, ze ruikt niet erg lekker, is nog een soort van kind en is zoals ik al zij gewoon niet erg interresant. Maar wel aardig hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 09:18 schreef Deansensitized het volgende:
Hangt er vanaf hoe geïnteresseerd je bent in haar
ik reed niet, het erge was dat de heenreis nog korter duurde. 25 minuten.. ik heb de 210 nog op de teller zien staanquote:
Miss!!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen deze morgen!!
Vandaag weer tot 22.00 uur naar school....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is nog niet downloadbaar in goede kwaliteit helaasquote:Op donderdag 13 december 2007 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Dan niet HansDuidelijk
Toch maar eens Hitman checken binnenkort
Goedemorgen Missquote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen deze morgen!!
Vandaag weer tot 22.00 uur naar school....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan vraag ik het wel: doe 's een linkjequote:Op donderdag 13 december 2007 09:17 schreef HansU het volgende:
iedere dag lees ik de blog van een kennis van me. Dat meisje schrijft dagelijks een blog van ongeveer een half a4-tje. Afglopen 3 maanden heeft ze absoluut niets meegemaakt, moet ik nu medelijden hebben met haar of medelijden met mezelf omdat ik het nog steeds lees?
bashen van newbies vind ik zo stomquote:Op donderdag 13 december 2007 09:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn anders is er niemand om te bashen natuurlijk
nieuwsgroepen ook niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij is nog niet downloadbaar in goede kwaliteit helaas
Ik hoorde dat de film niet veel met het spel te maken had, onder andere door dat schieten. Dat is dan weer jammer.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:22 schreef HansU het volgende:
[..]
heb ik ook al gezien, prima vermakende film
Schieten, tieten en een helikopter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |