geloof me, het ligt niet aan jou hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 15:37 schreef Loontjah het volgende:
Nou om eerlijk te zijn, dacht ik dat het aan mij lag.
Dus liet het maar gaan.
Dat vind ik nou juist de UBER momenten van katten. Ook al is het niet altijd zo prettig, maar wel een hartverwarmend gevoel.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet die van mij niet.
Ik word er wel altijd wakker van though, want 's ochtends gaat ie altijd op m'n hoofd liggen
oh ik wel hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
ik zal eens kijken of ik nog een foto van mijn poes kan vinden, de staartloze doos...
Maar ik vind het maar een rare situatie, hoe jij reageert en hoe je ouders en zusje reageren, ik kan het me gewoon niet voorstellen...
Ik vind het ook niet erg.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist de UBER momenten van katten. Ook al is het niet altijd zo prettig, maar wel een hartverwarmend gevoel.
Maar ik bedoelde dat ik me niet kan indenken dat mijn moeder zo tegen mij zou spreken of ik zo tegen mijn moeder of vader of zusje of whatever... Ik ging er altijd van uit dat mensen in staat waren normaal met elkaar te communiceren, al helemaal met mensen in je eigen gezin.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh ik wel hoor![]()
mensen vrouwen kunnen soms zo raar reageren.
daarom wil ik er pas één als ik een afsluitbare slaapkamer heb. Echt geen zin in dat soort dingen + haar in me nest.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet die van mij niet.
Ik word er wel altijd wakker van though, want 's ochtends gaat ie altijd op m'n hoofd liggen
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat ik me niet kan indenken dat mijn moeder zo tegen mij zou spreken of ik zo tegen mijn moeder of vader of zusje of whatever... Ik ging er altijd van uit dat mensen in staat waren normaal met elkaar te communiceren, al helemaal met mensen in je eigen gezin.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:56 schreef HansU het volgende:
[..]
daarom wil ik er pas één als ik een afsluitbare slaapkamer heb. Echt geen zin in dat soort dingen + haar in me nest.
Daarnaast is het niet zogoed voor de veiligheid van dat beest, als ik wakker word met iets op me hoofd zou ik uit schrik dat katje de halve kamer door smijten..
25quote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe oud is ze, want pubers tellen niet
Serieus?quote:
wtf??quote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef Loontjah het volgende:
Ja en mijn zus 24, dus ik denk wel dat ik een idee heb hoe jij het meemaakt!
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wtf??
Ik zat hier te denken aan van die onredelijke breezah pubertjes van 17 die elke week verliefd zijn op een andere jongen
Dan wilt de kat gewoon even aandacht en gaat dan weer verder slapenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doet die van mij niet.
ze kan zo'n ontzettende snel-beledigde arrogante heks zijnquote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus?
Is ze zo onredelijk naar iedereen of wat?
hahaha is die van jou ook zo gezelligquote:Op woensdag 12 december 2007 16:00 schreef Loontjah het volgende:
Ja en mijn zus 24, dus ik denk wel dat ik een idee heb hoe jij het meemaakt!
pomper op z'n oog kan ie krijgen dan, pit ie ook sowieso weer verderquote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan wilt de kat gewoon even aandacht en gaat dan weer verder slapen
staat ze in je hyves?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:13 schreef Loontjah het volgende:
Ja mijne is vrijgezel en je kan echt merken dat ze toe is aan een goede beurt.
Ze werkt 20-30 uur in de week, en als ze "thuis"komt bij mijn ouders, ligt ze meteen weer op de bank.
Films kijken etc. Ze heeft geen energie, en weinig vrienden. Ik ben serieus ook bang dat ze depressief aan het worden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |