Link??quote:Op donderdag 13 december 2007 10:07 schreef HansU het volgende:
haha, nu lees ik dit bovenaan d'r blogs
[..]
Age Of Empires: The Rise of Rome expansion, je ziet hier één van de beste oud spelers ter wereld. Ik speelde dat zovaak dat ik op het MBO er studievertraging door opliepquote:Op donderdag 13 december 2007 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
Civilisation nooit gespeeld...
Age Of Empires en GTA
na een hele dag op me reet zitten, maak ik in een gemiddelde avond nog meer mee dan zijn in één weekquote:Op donderdag 13 december 2007 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
Die beleefd inderdaad niks nee
Ik speel ook een heleboel op mijn DS, maar mijn laptop kan ook genoeg spellen draaienquote:Op donderdag 13 december 2007 10:06 schreef miss-scofield het volgende:
Imy Nintendo DS!!!!
Ik speel elke dag zo'n 2.5 uur...:D(waarvan ik er 2 uur in de bus zit....dus zo verslaafd ben ik niet
)
Daarom schrijf ik een keer in de week een blogje, tenzij er echt iets heel boeiends is gebeurdquote:Op donderdag 13 december 2007 10:15 schreef HansU het volgende:
[..]
na een hele dag op me reet zitten, maak ik in een gemiddelde avond nog meer mee dan zijn in één week
Ik ken haar van mijn studentenvereniging, ze is lid van het zelfde dispuut. Voor haar is dat 90% van haar sociale leven geloof ik.. voor mij gewoon een paar uurtjes per week. Maarja toen ik haar leeftijd had, zat ik 18 uur per dag achter de pc online Age of Empires te spelen om daarna te mastruberen op mijn prestaties...![]()
in die tijd was het zeer vet, speelde het 2 jaar geleden nog een keer en toen was er geen reet aan.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:24 schreef jackson het volgende:
Stunts lees ik net.... Hoe vet was dat
Nu ben ik verlsaafd aan Zelda.... Maar ik speel vaak Mario Bros, Mario Kart, alle Braintraining, Elite Beat Agents, Rayman, 42 Spel Klassiekers, Trauma Center.... en nog meer!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat speel je dan op je DS?
Kwa handheld gaming gebruik ik eigenlijk nog steeds alleen een gameboy met tetris
Toen was het schitterend jaquote:Op donderdag 13 december 2007 10:26 schreef HansU het volgende:
[..]
in die tijd was het zeer vet, speelde het 2 jaar geleden nog een keer en toen was er geen reet aan.
De ervaring van het gamen was toen nog nieuw, je was het niet gewend om op een monitor een auto te besturen, die ervaring maakte het een stuk leuker
Als ik nu een nieuw race spellete start, dan heb ik 10 minuten langs iets van: wow, dat is mooi. En dan ben je er aan gewend.
Nee, ik ben weer aan het bellen.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:39 schreef HansU het volgende:
goh, rustig opeens hier, leest iedereen nu intensief die blogs ofzo?
stageopdrachtquote:Op donderdag 13 december 2007 10:39 schreef HansU het volgende:
goh, rustig opeens hier, leest iedereen nu intensief die blogs ofzo?
Die moet ik ook nog gaan doen, maar dat doe ik wel als hij naar China is, kan ik op mn gemak alles hier uit de computer contol-c, contol-v'en.quote:
wat moet je ook al weer doenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog gaan doen, maar dat doe ik wel als hij naar China is, kan ik op mn gemak alles hier uit de computer contol-c, contol-v'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |