Wat zit er aan accessoires bij? En foto graag (doe maar per mail)quote:Op woensdag 12 december 2007 17:03 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hm ik heb nog een Ipod mini 4GB liggen (2e gen dus 10uur batterij tijd ofzo)
Als ik foto heb..
Ruilen?
Naast het dock en de kabel zit er ook nog een gay-ass draagtasje bijquote:Op woensdag 12 december 2007 17:41 schreef JT_RSD het volgende:
De N70 ligt nu in Roosendaal (West-Brabant)
Vind mijn N70 alleen wat meer waard dan jouw Ipod zonder veel accessoires, kom de Ipod mini voor 60 tot 80 euro tegen op Marktplaats
Ben je bereid bij te betalen of heb je nog meer interessante dingen in de aanbieding?
Het enige wat ik zo nog kan bedenken is de netadapter, die heb ikquote:Op donderdag 13 december 2007 07:52 schreef JT_RSD het volgende:
Dankje voor de foto's !!
Ziet er goed uit allemaal, maar dat tasje mag je houden
BIj andere dingen kan ik alleen denken aan:
- Extra accessoires, bv IpodRemote of netadapter
- Gamecube-spellen
- Snowboardspul
Als je nog iets interessants hebt uit dit lijstje of iets anders, laat t ff weten
Ok prima, ik hoor het wel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:19 schreef Blistering het volgende:
Ik woon in Apeldoorn.
Laat me nog eventjes dit weekend nadenken svp. Want de gebruikerssporen op de N70 zijn wel goed zichtbaar.
Ik laat het je weten.
Ik hoor het welquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:53 schreef JT_RSD het volgende:
*kick
twijfel nog ernstig over de iPod 4gb van WalkingDisaster, dus laat m nog even staan!
np, succes met de verkoopquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:53 schreef JT_RSD het volgende:
Heb besloten dat het toestel alleen nog TE KOOP is!
prijs 100 euro
@WalkingDisaster: sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
Pfff, wat is lezen toch moeilijk voor sommigen....quote:[waar is ie eventueel op te halen?]
....quote:De N70 ligt nu in Roosendaal (West-Brabant)
dat is bijna 2 maanden geleden ondertussen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:15 schreef joey_k het volgende:
[..]
Pfff, wat is lezen toch moeilijk voor sommigen....
[..]
....
Dat is nog steeds zoquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:59 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
dat is bijna 2 maanden geleden ondertussen.
ok!quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:35 schreef JT_RSD het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo
Roosendaal dus. Kom ook dagelijks in Hoogerheide (werk) en paar keer per week in Oud-Gastel (voetbal), dus in die regio zou ik eventueel langs kunnen komen
You've got mailquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:18 schreef JT_RSD het volgende:
90 euro voor ophalen of excl verzendkosten is OK
Had je een dag in gedachten dat je wilde komen?
Mail me maar op jtraets apenstaartje gmail punt com
Slotje, als het toch niet door is gegaan moet je het maar even melden in FBquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:22 schreef JT_RSD het volgende:
Naar zeer grote waarschijnlijkheid haalt Gitaarsnaar morgen de telefoon bij mij op
Verkocht dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |