Neequote:
Maak je niet drukquote:
5 kratten is niets. Wacht maar tot die kleine op een dag 6 keer verschoond moet worden aangezien ie alle voedingen vrolijk uitspuugdquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef k_i_m het volgende:
Alsjeblieft geen kleren meer, we hebben al 5 kratten vol.
5 jaar over tijd. Dat zou pas wat zijn!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Nou ben ik wel eens te laat met dingen. Ik vergeet ook wel eens wat. Maar 5 jaar te laat?. Dat kan echt niet meer
.
quote:Op woensdag 12 december 2007 19:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
5 jaar over tijd. Dat zou pas wat zijn!
LOLz... dat is echt te erg voor woorden...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:09 schreef Adelante het volgende:
"een uurtje zwemmen voor het werk is goed, daar krijg je energie van"
nu zit ik hier met spierpijn in m'n poten en ruikend naar een fles glorix
mogguh!
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:26 schreef Kreator het volgende:
Smorgens iets anders doen dan roken, koffie drinken en sjacherijnig zijn is sowieso al dom.
Djies!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:18 schreef ElizabethR het volgende:
Ike Turner is dood![]()
En ik wil weekend!! Of nog beter, volgend weekend!!
Waarom ben je een kutkloon?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:29 schreef ObviousClone het volgende:
Waarom?
Stockholmquote:Op woensdag 12 december 2007 16:04 schreef k_i_m het volgende:
daarbij gaan we volgende week 5 dagen naar Stockholm, daar moet ook nog geld uitgegeven worden.
Jups... Sowieso wil ik nog een paar keer naar Scandinavië.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stockholm
Ik moet er ook nodig weer eens naar toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |