Niet ver vandaan, eerder de Malles en Turnhout en zo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:54 schreef MLI het volgende:
[..]
De Kempen, nog nooit geweest. Da's toch omgeving Antwerpen?
Is het hele gebied tussen Antwerpen en Eindhoven.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:54 schreef MLI het volgende:
[..]
De Kempen, nog nooit geweest. Da's toch omgeving Antwerpen?
Ja, maar hoe zit het met de rest van Antwerpen? Brussel is een verrot centrum maar alles verder naar buiten is (op wat uitzonderingen na) wel beter.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:07 schreef DutchieBre het volgende:
Ik ben zaterdag eens een dagje naar Antwerpen geweest. Hoewel ik dacht meer te hebben met Brussel (omdat ik er ff woonde) krijg ik het gevoel dat Antwerpen meer mijn stad zou kunnen zijn om in te wonen. Het centrum straalt zoveel meer uit dan het centrum van Brussel.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:17 schreef MLI het volgende:
Ik vind bepaalde wijken buiten het centrum geweldig. Eigenlijk alles op Anderlecht, Molenbeek etc. na.
I know, I know. Maar ik ben maar alleen, spreek weinig Frans en ik heb ook geen arabische vriendin.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:26 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Anderlecht en Molenbeek hebben ook mooie plekjes hoor!
* Mr_Moon woont zelf in Molenbeek
Nou ja, Belgen geven gewoon niet veel om de buitenkant. Dat merk je aan de manier waarop ze zichzelf presenteren/profileren (hoeft niet op te vallen) en aan hun woningen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:25 schreef DutchieBre het volgende:
haha, mooi geformuleerd. Zoals innerlijke schoonheid bij de mens
Ja, je loft-topicquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:29 schreef Mr_Moon het volgende:
@MLI: Chapeau, U kent uw mede-fokkers!
offtopic: bijna... (als in: neverending story)quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, je loft-topic. Al helemaal klaar?
Nee, ik haat kermissen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:00 schreef Mr_Moon het volgende:
Ninoofsepoort dus....
Al op de Kermesse geweest?
dat heb je mooi gezien MLIquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:22 schreef MLI het volgende:
Omdat de schoonheid achter de gevels schuilgaat. En ruimtelijke planning is nooit een big deal geweest in België.
dat zijn vaak enkel maar de gevels hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou ja, Belgen geven gewoon niet veel om de buitenkant. Dat merk je aan de manier waarop ze zichzelf presenteren/profileren (hoeft niet op te vallen) en aan hun woningen.
Dat had ik inderdaad ook in mijn eerste jaar, geen vakantiedagen...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:34 schreef ColdFeet het volgende:
Even mopperen op België, mag dat hier?
Ik ben per 1 mei begonnen met werken en ik heb in het geheel geen vrije dagenwat is dat waardeloos,, je bouwt als je werkt vakantiedagen op voor het jaar erna
Stom hè. Voor Nederlandse begrippen. Ik geloof dat ik, via de vakbond, voor 2009 extra dagen kan lospeuteren. Woeiquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:55 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad ook in mijn eerste jaar, geen vakantiedagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |